کد خبر : 56590

جیپ گرند چیروکی L رونمایی شد

جیپ گرند چیروکی L رونمایی شد

خودرو جدید جیپ گرند چروکی L به عنوان شاسی بلند سوپر ۳ ردیف ارائه می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو جدید جیپ گرند چروکی L یک اتومبیل بسیار عالی و شگفت انگیز است. نسخه اول این خودرو در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و حالا قرار است در سال ۲۰۲۱، با قدرت و تغییرات بسیار زیاد به فروش گذاشته شود.

هنگامی که دوج سال گذشته Durango SRT Hellcat را معرفی کرد، برخی از مردم نگرانی خود را از قوی‌ترین درگیری‌های شاسی بلند تولیدی جهان با Grand Cherokee Trackhawk ابراز کردند. تیم کونیسکیس، رئیس اتومبیل‌های سواری در FCA، در این خصوص توضیح داده است که قرار نیست جیپ به اندازه دوج پر سر و صدا و بزرگ باشد. 

با عرضه یک گرند چروکی هفت صندلی برای آینده، برخی از افراد استدلال می‌کنند که این شاسی بلند ​​با نسخه ۷۱۰ اسب بخاری Durango هم پوشانی خواهد داشت. این اتومبیل دارای موتور V۶ بنزینی ۳ لیتری با قدرت اسب بخار  ۸۰۰ است و ۷۸۹ نیوتن متر قدرت گشتاور نیرو تولید می کند. 

جیپ Grand Cherokee L Trackhawk به طور غیررسمی به عنوان سوپر SUV 3 ردیف ارائه می شود

این اتومبیل یکی دیگر از اتومبیل‌های قدرتمند شرکت جیپ است که می‌تواند در کمتر از ۴ ثانیه سرعت این اتومبیل را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. پیشرفته‌ترین جیپ گرند چروکی L ۲۰۲۱ از داخل و خارج طراحی شده است تا توانایی بی بدیل و پویایی رانندگی کاملی را ارائه دهد. مهندسان جیپ تأکید قابل توجهی بر طراحی ساختار بدنه‌ای دارند که هم قوی باشد و هم سبک، متعادل و در عین حال کاربردی، برای رسیدن به این هدف، Grand Cherokee L از بیش از ۶۰ درصد فولاد پیشرفته با مقاومت بالا تشکیل شده است تا به شکل پذیری، قابلیت استفاده و جذب انرژی کمک کند.

جیپ Grand Cherokee L Trackhawk به طور غیررسمی به عنوان سوپر SUV 3 ردیف ارائه می شود

این خودرو  از پیشرانه ۶/۲ لیتری V۸ سوپرشارژ استفاده خواهد کرد، این موتور ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۶۴۵ پوند فوت (۸۷۵ نیوتن متر) گشتاور را در جیپ گرند Trackhawk و ۳ اسب اضافی را در Durango SRT Hellcat بیرون می‌کشد. ما نسخه L را با ورودی‌های هوا و یک کیت بدنه وسیع‌تر برای تکمیل موتور به روز شده تصور کرده ایم که همچنین به ترمز‌های واضح‌تر در پشت چرخ‌های بزرگتر نیاز دارد.

جیپ Grand Cherokee L Trackhawk به طور غیررسمی به عنوان سوپر SUV 3 ردیف ارائه می شود

جیپ گرند چروکی L کاملاً جدید ۲۰۲۱ با به دست آوردن بسیاری از پیشرفت‌ها برای بهینه سازی سواری، هندلینگ و بی صدا، ضمن کاهش وزن و بهبود مصرف سوخت، یک طراحی جدید تک بدنه به همراه سه سیستم ۴×۴ موجود (Quadra-Trac I، Quadra-Trac II و Quadra-Drive II)، سیستم تعلیق بادی Quadra-Lift و سیستم مدیریت کشش استاندارد Selec-Terrain در قابلیت افسانه‌ای ۴×۴ Grand Cherokee بهبود می‌یابد.

جیپ Grand Cherokee L Trackhawk به طور غیررسمی به عنوان سوپر SUV 3 ردیف ارائه می شود

 جیپ گرند چروکی به این دلیل مشهور است که برجستگی سیستم تعلیق مستقل جلو و عقب و دینامیک رانندگی در جاده و سکوت دارد.  برای سال ۲۰۲۱، گرند چروکی L برای بهبود کنترل جانبی و سیستم تعلیق چند پیوندی عقب، یک اتصال توپ مجازی جلو را که به تازگی واقع شده است، به کار می‌گیرد که امکان بهبود راحتی سواری و هندلینگ معمول را فراهم می‌کند.

معرفی و برررسی خودرو جدید جیپ گرند چروکی L سال ۲۰۲۱

باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمان و آیا گرند چروکی / گرند چروکی  L Trackhawk با توجه به اینکه ممکن است مدیریت ان تغییر کند، تولید می شود یا خیر؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها