کد خبر : 56500

تسلا مدل S جدید در راه است

تسلا مدل S جدید در راه است

تسلا مدل اس، یکی از محبوب‌ترین خودروهای الکتریکی در جهان به شمار می‌رود. محصولی که از سال 2016 تاکنون، تغییر زیادی را در طراحی این خودرو شاهد نبودیم.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، اما اکنون به نظر می‌رسد که شرکت تسلا قصد دارد تا لباسی جدید را بر تن این خودروی محبوب کرده و آن را وارد بازار کند. اخیرا تصاویری از این خودرو با طراحی جدید توسط وب‌سایت کانال یوتیوبی Kilowatts منتشر شده که این خبر را تایید می‌کند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تسلا مدل اس جدید از ظاهری خشن‌تر و بدنه‌ای عریض‌تر بهره می‌برد. همچنین، قسمت پشتی خودرو نیز به نسبت قبل عریض‌تر شده است. تغییراتی را نیز در گلگیر خودرو، چراغ‌ها، دیفیوزر و حتی چرخ‌های خودرو شاهدیم.

این‌ها، طراحی بیرونی تسلا مدل اس جدید بود. هنوز مشخص نیست که آیا دامنه این تغییرات به فضای داخل کابین نیز کشیده شده، یا خیر. در هر صورت، تسلا قصد دارد تا در اواخر سال 2021 نسخه جدیدی از این خودرو را تحت عنوان مدل اس پلید (Model S Plaid) به بازار عرضه کند. محصولی که از توان بالاتر و قدرت پیشمایش بیشتر بهره می‌برد.

اما تصویری که در اینجا آمده، مربوط به مدل اس پلید نیست با توجه به آنکه در این تصویر، از هیچ پوشش استتاری برای این خودرو جدید استفاده نشده، می‌توان گفت که چیزی به زمان رونمایی از آن باقی نمانده است.

شواهد نشان می‌دهد که این خودرو می‌تواند نگاه علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند و فروش بیشتری را برای تسلا به ارمغان آورد. این شرکت اخیرا اعلام کرد که توانست به هدف خود مبنی بر تولید 500 هزار دستگاه خودرو قبل از پایان سال 2020 دست یابد که در مقایسه با عرضه 367 هزار و 500 دستگاه خودروی این شرکت در سال 2019، رشد قابل‌قبولی را نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها