کد خبر : 56496

آستون مارتین DBS سوپرلجرا مدل 2021 رونمایی شد

آستون مارتین DBS سوپرلجرا مدل 2021 رونمایی شد

DBS با کمک پدال گاز فوق قدرت مانند موشک بلند می‌شود. مانند سایر اتومبیل‌های عجیب و غریب ورزشی اسپرت، DBS سوپرلگرا از نظر مصرف سوخت بسیار مناسب است، سوپرلگرا DBS یک اتومبیل اسپرت عالی است و به همین دلیل با امکانات لوکس‌ فراوانی ارائه می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  استون مارتین DBS سوپرلگرا  ۲۰۲۱ به عنوان یک کوپه تخت ارائه می‌شود. سوپرلگرا یک خودروی اسپرت لوکس است. سوپرلگرا به زبان ایتالیایی به معنای "فوق نور" است، اما هیچ چیز نوری در این خودرو بزرگ وجود ندارد.

در زیر کاپوت آن یک موتور V-۱۲ با قدرت ۷۱۵ اسب بخار قرار دارد که می‌تواند DBS سوپرلگرا  را با حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت پیش ببرد. اگرچه تقریبا با همان قیمت فراری ۴۸۸ یا مک لارن ۷۲۰S ارائه می‌شود، اما عملکرد DBS سوپرلگرا  تقریباً به اندازه آن سوپراسپرت‌ها نیست.

استون مارتین  سوپرلگرا  DBS قرار است سال آینده در کنار باند دانیل کریگ و گروهی از قهرمانان چهار چرخ شامل لندرور دیفندر و هایپرکار استون مارتین والهالا ارائه شود.  استون مارتین گزینه‌های سفارشی سازی زیادی را برای DBS ارائه می‌دهد.

استون مارتین DBS سوپرلگرا جدید رونمایی شد

DBS سوپرلگرا از سیستم اگزوز جدید با ۴ سراگزوز استفاده می‌کند که بر اساس گفته‌های مهندس ارشد این پروژه‌ی ساخت این مدل، در مقایسه با DB۱۱ حجم صدای آن ۱۰ دسی‌بل بیشتر است. در کنار قوای فنی قابل توجه، DBS سوپرلگرا به‌منظور ترکیب پرفورمنس و سواری راحت طراحی شده است.

استون مارتین DBS سوپرلگرا جدید رونمایی شد

 DBS با کمک پدال گاز فوق قدرت مانند موشک  بلند می‌شود.  مانند سایر اتومبیل‌های عجیب و غریب ورزشی اسپرت، DBS سوپرلگرا  از نظر مصرف سوخت  بسیار مناسب است، سوپرلگرا   DBS یک اتومبیل اسپرت  عالی است و به همین دلیل با امکانات لوکس‌ فراوانی ارائه می‌شود.

صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم چرم با تنظیمات گرما و سرما و حافظه استاندارد هستند. مدل این کابین می‌تواند با انواع مختلفی از جمله چوب خاکستر، الیاف کربن یا کروم ساخته شده از ساتن باشد. ما مطمئن نیستیم که چند چمدان داخل صندوق عقب DBS قرار می‌گیرد، اما استون مارتین یک مجموعه چمدان سفارشی چهار تکه  می‌فروشد که حتی با فضای داخلی ماشین خاص همخوانی دارد.

استون مارتین DBS سوپرلگرا جدید رونمایی شد

همه مدل‌های سوپرلگرا DBS با نمایشگر اطلاعاتی و سرگرمی ۸.۰ اینچی همراه با ناوبری و همچنین تلفن بلوتوث و اتصال جریان صوتی ارائه می‌شوند. رابط سرگرمی  خود نسخه کم لطفی از نرم افزار COMAND مرسدس بنز است.  استریو ۹ بلندگو استاندارد است، اما خریداران می‌توانند به صورت Bang & Olufsen تنظیمات خود را ارتقا دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها