کد خبر : 56049

در انتظار ب ام و M5 CS | سدان 616 اسب بخاری

در انتظار ب ام و M5 CS | سدان 616 اسب بخاری

هنوز چیز‌های زیادی در مورد بی ام و M۵ CS آینده گفته نشده است. این سدان باید در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. قیمت بی ام و M۵ در حال حاضر از ۱۱۰ هزار دلار شروع می‌شود و به احتمال زیاد مدل CS گران‌تر خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و M۵ Competition خودرویی جدید است که از موتور ۴/۴ لیتری V۸ توربوشارژر، ۶۱۶ اسب بخار (۴۵۹ کیلووات) و ۵۵۳ پوند فوت (۷۵۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند. این توانایی کمک می‌کند تا در ۳.۱ ثانیه به کمترین سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد، اما BMW معتقد است که هنوز هم جای پیشرفت وجود دارد، بنابراین امروز این شرکت از ورود قدرتمندتر M۵ CS نیز خبر داده است.

مانند مدل‌های M۲، M۳ و M۴ CS قبل از آن، M۵ CS قدرت بیشتر و وزن کمتری را نوید می‌دهد. در یک تیزر ویدئویی کوتاه منتشر شده به حساب‌های فیس بوک و اینستاگرام این برند، این شرکت جزئیاتی مانند ۶۲۶ اسب بخار (۶۳۵ اسب بخار / ۴۶۷ کیلووات) و کاهش وزن ۱۵۴ پوند (۷۰ کیلوگرم) را در مقایسه با M۵ Competition فعلی نشان داد که باید وزن محدود M۲ CS را به ۴۲۱۶ پوند (۱۹۱۹ کیلوگرم) برساند.

سیستم چهار چرخ متحرک فعلی با حالت رانش چرخ متحرک باید مانند سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعته انتقال یابد. برای سدان لوکسی که وزن تقریبی آن ۱۹۰۰ کیلوگرم تخمین زده می‌شود، مطمئناً M۵ CS بسیار سریع به نظر می‌رسد. صدایی که از توربو دوقلوی ۴.۴ لیتری V۸ به دست می‌آید نیز چندان بی رمق نیست و می‌توان در مورد خروجی آن نیز همان حرف را زد.

بی ام و M5 CS برای اولین بار تحریک شد ، قول 626 اسب بخار را می دهد

کلیپ کوتاهی که در این گزارش آمده است، اولین نگاه اجمالی به نمای بیرونی M۵ CS جدید را نشان می‌دهد، جزئیاتی مانند گلگیرهای برنز در اطراف توری‌ها، چرخ‌های آلومینیومی و کولیس‌های ترمز سرامیکی کربن قرمز و چراغ‌های جلوی زرد "به سبک موتور اسپورت" را برجسته می‌کند.

بی ام و M5 CS برای اولین بار تحریک شد ، قول 626 اسب بخار را می دهد

به نظر می‌رسد بدنه M۵ CS از روکش مشکی ساتن، تضاد خوبی با گلگیرهای طلای جسورانه دارد، بی ام و هیچ اشاره‌ای به ظاهر داخلی نمی‌ش کند، اما ممکن است برخی صندلی‌های اسپرت را داشته باشد. M۵ استاندارد به اندازه کافی سریع است، اما هرگز چنین خودرویی سریعتر از یک اتومبیل اسپرت ساخته شده و آماده برای پیست در هر مسیری قرار گیرد.

 

بی ام و M5 CS برای اولین بار تحریک شد ، قول 626 اسب بخار را می دهد

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها