کد خبر : 55413

رنو زوئی مدل 2020 در راه است

رنو زوئی مدل 2020 در راه است

شرکت خودروسازی مشهور فرانسوی یعنی رنو، به تازگی خط تولید محصول جدیدی با نام زوئی Zoe را بر اساس نسخه Venture Edition توسعه داده و ضمن حفظ حداکثر برد 245 مایلی ، محصول جدید خود را از نظر فناوری و ایمنی نیز ارتقا داده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سینا پرس ، این محصول جدید از ژانویه سال ۲۰۲۱ قابل دسترس بوده و مشتریان می توانند برای سفارش آن با قیمت پایه ۳۱ هزار و ۳۰۰ یورو این خودرو را خریداری کنند.

رنو زوئی  مجهز به چرخ های آلیاژی 15 اینچ بوده و ظاهر اسپرت و خطوط نسبتا تهاجمی به کار رفته در بدنه آن  با آینه های همسان با رنگ درها باعث می شود نمای خارجی این محصول، برجسته تر به نظر برسد.

از مهمترین موارد بروزرسانی داخلی این خودرو می توان به شیشه های برقی جلو و عقب ، کنترل شرایط  آب و هوا و سنسورهای پارک و دنده عقب اشاره کرد.

یک سیستم تصویری و سرگرمی هفت اینچی در این خودرو طراحی شده و نسخه های آماده عرضه، در حال حاضر به صورت استاندارد شامل ناوبری ماهواره ای در بالای آینه هوشمند بوده و همچنین  اتصال بلوتوث در سراسر بخش های هوشمند خودرو امکان پذیر است.

به گزارش سیناپرس ، بر اساس اعلام رسمی رنو، سیستم های هوشمند کمک راننده متعددی در محصول ۲۰۲۱ این شرکت در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به سیستم حفظ خودرو در مسیر مستقیم، سامانه هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری مستقل (AEBS) اشاره کرد.

علاوه بر موارد فوق می توان آپشن های اضافی همچون چراغ های جلو کامل ال ای دی ، کارت کلید ،هندزفری ، سیستم صوتی تصویری ۱۰ اینچ  و اشتراک سه ساله خدمات آنلاین رنو را درخواست کرده و با پرداخت هزینه، از آن ها استفاده کرد.

سامانه پیشرانه این خودرو از موتور الکتریکی R110 رنو انرژی خود را کسب می کند  که ۱۰۸ اسب بخار قدرت دارد. این خودرو همچنین می تواند از باتری 52 کیلووات  درساعتی خود برای دستیابی به طی کردن مسافتی برابر با ۳۹۴ کیلومتر استفاده کند. علاوه بر موارد فوق، استفاده از گزینه های شارژ هشتاد درصد باتری در شرایط اضطراری و شارژ سریع طی  یک ساعت و 10 دقیقه امکان پذیر است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها