کد خبر : 5504

رنو کلیو RS مخصوص اسپرت بازها

رنو کلیو RS مخصوص اسپرت بازها

بخش موتوراسپرت و مسابقه‌ای رنو با معرفی کلیو RS جدید یک هاچ‌بک تمام اسپرت را برای مشتریان جوان بازارهای جهانی معرفی کرد.

به گزارش خودروتک، بادی‌کیت جسورانه در کنار المان‌های برجسته آیرودینامیک، رینگ‌های آلیاژی و ترکیب رنگی مشکی و قرمز این کلیو را خاص‌تر از قبل کرده است.

باید اعتراف کرد که طرفداران کلیو این هاچ‌بک فوق جذاب بعد از آن‌که فهمیدند شرکت برنامه تولید نسخه مفهومی RS16 را لغو کرده،‌ حسابی سرخورده شدند. این مفهومی می‌توانست 271 اسب‌بخار قدرت را از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ خود بیرون بکشد. این همان پیشرانه‌ای بود که روی مگان RS275‌ تیپ Trophy-R تعبیه شده بود؛ اما حالا رنو قصد دارد با عرضه محدود کلیو RS جبران مافات کند.

باید برای خرید این خودرو عجله کرد. چراکه تنها 250 دستگاه از آن تولید خواهد شد. بادی‌کیت جسورانه در کنار المان‌های برجسته آیرودینامیک، رینگ‌های آلیاژی و ترکیب رنگی مشکی و قرمز این کلیو را خاص‌تر از قبل کرده است.

این تغییرات را می‌توان پیش‌درآمدی برای حضور رنو کلیو RS کاملاً جدیدی دانست که طی ماه‌های آتی توسط فرانسوی‌ها عرضه خواهد شد. محصول جدید تماماً از قطعات جدید و مستقل استفاده خواهد کرد. این یعنی در آینده دیگر خبری از کلیوهایی که با پیشرانه مگان اسپرت عرضه می‌شوند، نخواهد بود. البته صحبت‌هایی هم از نصب پیشرانه 1.8 لیتری آلپاین A110 در سینه این هاچ‌بک به گوش می‌رسد.

این روزها بخش RS (مخفف Renault Sport) روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. علاوه‌براین که کلیو زیر تیغ جراحی رفته بلکه مگان نیز به‌زودی با سر و وضعی جدید راهی بازار می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها