کد خبر : 54999

آئودی A3 مدل TFSI 45 رونمایی شد

آئودی A3 مدل TFSI 45 رونمایی شد

خودرو در حالت الکتریکی کامل می تواند 63 کیلومتر مسیر را طی کند و البته در حالت فعالیت موتور الکتریکی بیشینه سرعت برابر با 140 کیلومتر برساعت خواهد بود.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران- کمپانی آئودی از A3 اسپرت بک 45 TFSI رونمایی کرد. این محصول اسپرت از پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی در هماهنگی با یک موتور الکتریکی و باتری 13 کیلووات ساعتی هماهنگ شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط آئودی، میزان خروجی این پیشرانه برابر با 242 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 295 پوندفوت محاسبه شده است. خودرو طی 6.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت برابر با 232 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

گفتنی است خودرو در حالت الکتریکی کامل می تواند 63 کیلومتر مسیر را طی کند و البته در حالت فعالیت موتور الکتریکی بیشینه سرعت برابر با 140 کیلومتر برساعت خواهد بود.

مجموعه پیشرانه با یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. باتری نیز با سوکت برق منزل طی 5 ساعت شارژ کامل می شود.

در نمای ظاهری نیز، آئودی از چهره تهاجمی برای این هاچ بک داغ خود استفاده کرده است. گریل(جلوپنجره) در تمامی انتخاب ها به رنگ مشکی است و چراغ های اصلی ترکیبی از هالوژن و ال ایی دیی را به نمایش می گذارد. در طرفین بامپر(سپر) دو ورودی بزرگ هوا با بافت لانه زنبوری قرار گرفته تا یک دماغه کاملا اسپرت شکل بگیرد.

به آنچه مطرح شد باید خطوط روی درپوش موتور را نیز اضافه کنیم که اثر مهمی در بهبود شرایط دماغه دارد.

در نمای جانبی خودرو شیب خرگوشی مطلوبی دارد. رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، تفاوت سطح قسمت پایین درب ها و شکل متفاوت ستون آخر بر زیبایی های این قسمت افزوده است.

 
 

قیمت پایه این خودرو 40395 دلار اعلام شده که در همین نمونه پایه سیستم تهویه 2 نقطه ای، شیشه های دودی، کالیپر قرمز رنگ سیستم ترمز، صندلی های اسپرت و برخی از امکانات دیگر بصورت استاندارد ارائه می شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها