کد خبر : 54985

آرمادا یک نیسان پاترول ارزان و قدرتمند + عکس

آرمادا یک نیسان پاترول ارزان و قدرتمند + عکس

نیسان پاترول پرچمدار خودروهای شاسی بلند نیسان و یکی از بهترین آفرود های جهان است اما خب قیمتش هم حتی در بازارهای جهانی پایین نیست. در مقابل نیسان آرمادا خودریی است که بسیاری از توانایی های نیسان پاترول را با قیمتی به مراتب کمتر دراختیار راننده می گذارد.

به گزارش خودروتک، نیسان آرمادا برای اولین بار در آگوست 2003 معرفی و با مدل 2004 به بازار عرضه شد. فلسفه تولید این مدل از نیسان ارایه یک خودرو شاسی بلند سایز بزرگ با قابلیت آفرود مناسب و در عین حال قیمت رقابتی بود.

نیسان آرمادا روی پلتفرم F-Alpha نیسان تولید شده است. همان پلتفرمی که خودروهایی مانند نیسان پاترول Y62، نیسان اکسترا و نیسان تایتان نیز روی آن تولید شده اند.

چنین سابقه پلتفرمی نشان می دهد که با یک خودرو قدرتمند همه جا رو طرف هستیم. ویژگی است نیسان آرمادا همان ارزان تر بودنش نسبت به نیسان پاترول است. نیسان پاترول 2020 چیزی در حدود 73 هزار دلار قیمت دارد در حالی که قیمت نیسان آرمادا 2020 تنها 47 هزار دلار است.

البته به همان نسبت از امکانات و راحتی داخل کمتری نسبت به نیسان پاترول هم برخوردار است. اما برای آفرود یک گزینه ایده آل است.

بازار هدف نیسان آرمادا رقابت با شاسی بلندهای فول سایز آمریکایی است و به همین دلیل فقط در سایت تولیدی نیسان در آمریکا تولید می شود. 

در مدل 2021 از نظر طراحی بروزرسانی های خوبی روی این خودرو انجام گرفته. مهمترین تغییرات هم طراحی جلو پنجره جدید، تغییر و برجسته تر شدن فرم گلگیرها و سینی و سپر محافظ جلو عقب است. استفاده از سینی فلزی کامل در قسمت جلو قابلیت ها و اطمینان به این خودرو را در آفرود افزایش داده است.

در بخش موتور هم با یک موتور حجیم و پرقدرت مواجه هستیم. نیسان آرمادا فقط با یک نوع موتور تولید می شود و آن هم هشت سیلندر 5600 سی سی است. قدرت این موتور به 400 اسب بخار می رسد که 10 اسب بخار از مدل 2020 قوی تر شده است.

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

نیسان آرمادا مدل 2021

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها