کد خبر : 54364

ورود پژو به حریم تویوتا هایلوکس با لندترک

ورود پژو به حریم تویوتا هایلوکس با لندترک

پژو یکی از خودروسازان قدیمی و عجیب در صنعت خودروسازی است. این شرکت که بیشتر با خودروهای اقتصادی و ارزان قیمتش مطرح است در برخی حوزه‌ها هم صاحب سبک است و فناوری بالا و قدرت عجیب‌ و غریب خودروهایش در مسابقات پاریس داکار معروف است.

به گزارش خودروتک، حالا هم این خودروساز تصمیم گرفته است در حوزه پیکاپ‌ها حضور فعال داشته باشد و وانت جدید لندترک با همین هدف قرار است اهداف پژو را محقق کند.

این وانت باقدرت کشندگی بالا و همچنین قابلیت‌های آفرودی زیاد و عملی قرار است در این بخش شلوغ بازار رقابت سپر به سپر با سایر وانت سازهای مطرح دنیا داشته باشد.

پژو تلاش کرده است تا با افزایش تنوع در پیشرانه و گزینه‌های متعدد و هیجان‌انگیز در این بخش موفق عمل کند. پژو با وانت لندترک بازارهای امریکا و اروپا و افریقا را در بخش وانت های سبک هدف قرار داده است. پژو برای آزمایش لندترک در مرحله اول بیش از 2 میلیون کیلومتر را در مسیرهای مختلف طی کرده است که یک آمار فوق‌العاده از سوی این کمپانی فرانسوی به شمار می‌رود.

پیکاپ پژو لندترک قادر است تا 1200 کیلوگرم بار را با خود حمل کند و همچنین قادر است تا 3 تن وزن را با خود یدک بکشد و این بخش برای این خودروی 1000 کیلوگرمی یک رکورد به‌حساب می‌آید. 

عملکرد

پژوه برای لندترک 2021 از دو پیشرانه بنزینی و دیزل استفاده کرده است. پیشرانه بنزینی با حجم 2.4 لیتر به‌صورت توربوشارژ باقدرت 210 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور در زیر کاپوت پژو قرارگرفته است.

پیشرانه دیزلی لندترک نیز شامل یک موتور 1.9 لیتری توربوشارژر است که 150 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند.

پژو برای این مدل دو گزینه برای جعبه‌دنده پیش روی مشتریانش قرار داده است. یکی گیربکس 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک به‌ عنوان سیستم انتقال قدرت در پژو لندترک در دسترس هستند. در سریع‌ترین نسخه از لندترک، خودرو توانسته است در مدت‌زمان 11.2 ثانیه به‌سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت 177 کیلومتر بر ساعت برای این مدل در نظر گرفته شده است. 

طراحی خارجی

از نظر طراحی بدنه پژو لندترک بسیار به خودروهای تویوتا شباهت دارد و شاید حتی بتوان گفت بدون توجه به آرم شیر پژو با تویوتا هایلوکس ممکن است اشتباه گرفته شود.

در جزئیات اما زیبایی‌های در بدنه خودرو لحاظ شده است. پژو لندترک 2021 در دو مدل مختلف تک کابین، دو کابین بر روی کمک‌فنر (Chasis Cab) عرضه خواهد شد.

این تنوع در طراحی باعث شده است تا کاربردهای متنوعی برای آن در نظر گرفته شود. تمامی این دو مدل دارای 1.92 متر عرض بوده و طول مدل‌های دو کابین و تک کابین نیز به ترتیب 5.39 و 5.33 متر است.

وانت پژو لندترک مدل 2021

وانت پژو لندترک مدل 2021

وانت پژو لندترک مدل 2021

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها