کد خبر : 54148

سلام هیوندای به آینده با توسان جدید

سلام هیوندای به آینده با توسان جدید

​خودروهای کره‌ای به خاطر کیفیت و قیمت مناسبی که دارند به تمام کشورهای دنیا رسوخ کرده‌اند و کره‌ای‌ها حتی در بازارهای امریکا و کشورهای اروپایی که به دلیل تنوع و رقابتی بودن بازار خودرو سختی به حساب می آیند، بسیار موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش خودروتک، در کلاس کراساورها ترافیک خودروها از نظر تنوع و تعداد بسیار زیاد است و رقابت در این بخش بسیار سخت و دشوار شده.

فناوری بالا و عملکرد مناسب نسبت به قیمت باعث شده است کره‌ای‌ها به به‌روزرسانی‌های متعدد و هیجان‌انگیز فکر کنند. توسان 2022 به‌عنوان یک کراس‌اور با طراحی آینده محور قرار است عملکرد و زیبایی بهتر و بیشتری داشته باشد.

کره‌ای‌ها به‌خوبی دریافته‌اند که خودروهایشان را باید برای رقابت‌های آینده به‌خوبی تجهیز کنند. توسان خودروی معروف و صاحب‌نام هیوندای است و این شرکت تمام تلاش خود را به کار برده تا در رقابت تنگاتنگ با سایر خودروسازان هم‌رده‌اش یک سر و گردن بالاتر باشد. این محصولات با عملکرد فوق‌العاده و ظاهری شیک‌تر و مدرن‌تر از نظر زبان طراحی بسیار به النترا و سوناتا نزدیک شده است. 

عملکرد هیوندای توسان 2022

هیوندای در نسخه 2022 از دو پیشرانه متفاوت استفاده کرده است که در حالت دوم با خودرویی هیبریدی و پرقدرت مواجه هستیم.

در پیشرانه هوشمند اول حجم موتور 2.5 لیتر خطی و چهار سیلندر انتخاب‌شده است که 187 اسب بخار قدرت در دور موتور 6100 دور در دقیقه تولید می‌کند. تخمین زده می‌شود میزان مصرف این خودرو در حالت ترکیبی به 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر برسد.

در نسخه 1.6 لیتری که به توربوشارژر مجهز است قدرت نهایی خودرو به 226 اسب بخار می‌رسد. قدرت تولید شده توسط موتور در مدل پایه به‌وسیله جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار هم برای نسخه هیبرید در نظر گرفته شده است. در نسخه هیبرید 177 اسب بخار قدرت از موتور اصلی و 49 اسب بخار از موتور الکتریکی که به بسته باتری‌های 1.49 کیلووات ساعت مجهز شده‌اند تولید می‌شود. هیوندای توسان 2022 با دو گزینه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل برای سیستم انتقال قدرت در دسترس خواهد بود. بنابراین سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک در دسترس است. رانندگی هوشمند یا اسمارت، کامفورت، اکو یا اقتصادی و اسپرت برای تمامی نسخه‌ها به طور استاندارد وجود دارد.

طراحی خارجی هیوندای توسان 2022

بدون شک یکی از بخش‌های مهم توسان 2022 طراحی اسپرت و جذاب آن است که به کمک جلو پنجره‌های بزرگ خود شکل و شمالی مدرن‌تر پیدا کرده است. هیوندای توسان 2022 شباهت زیادی به نسل جدید خودروهای این شرکت همچون هیوندای سوناتای جدید دارد و این مورد را می‌توان از جلوپنجره مشبک نسبتاً بزرگ خودرو متوجه شد. نمای جانبی خودرو برخلاف نسل‌های قبلی که بسیار اقتصادی و ساده بودند، سرشار از خطوط تیز و شکسته و حجم‌های فانتزی است که توسان 2022 را اسپرت‌تر کرده است. 

ایمنی و قیمت هیوندای توسان 2022

هیوندای با توجه به تغییراتی که در مدل 2022 ایجاد کرده است نسبت به قیمت مدل های سال های گذشته این مدل را با افزایش قیمت اندکی ارائه خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود نسخه بنزینی هیوندای توسان 2022 احتمالا 24 هزار دلار قیمت داشته باشد. نسخه‌های هیبریدی و فول آپشن این خودرو هم ممکن است به 33 هزار دلار هم برسند. مشتری برای داشتن سیستم دو دیفرانسیل در هیوندای توسان خود، باید 1500 دلار اضافه‌تر پرداخت کند.

خودرو هیوندای توسان مدل 2022

خودرو هیوندای توسان مدل 2022

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها