کد خبر : 5397

پاتک اشنیتزر به ب ام و سری 8

پاتک اشنیتزر به ب ام و سری 8

شرکت تیونینگ AC اشنیتزر از پکیج ارتقای جدید خود برای کوپه‌ی لوکس بی‌ام‌و یعنی مدل سری ۸ رونمایی کرده است که ظاهری خشن و اسپرت را برای این مدل به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خودروتک، شرکت AC Schnitzer به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تیونرهای محصولات بی‌ام‌و شناخته می‌شود و برای محصولات مختلف بی‌ام‌و، پکیج‌های ارتقای متنوعی را طراحی کرده است. در جدیدترین پروژه، اشنیتزر از یک پکیج ارتقا شامل کیت بدنه و تقویت موتور برای بی‌ام‌و سری ۸ رونمایی کرده و در ماه جاری از این پکیج ارتقا در نمایشگاه Essen Motor Show رونمایی خواهد کرد.

اشنیتزر در وهله‌ی اول، تصمیم به ارتقای قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی ۴.۴ لیتری تویین توربوی V8 سری 8 گرفته تا قدرت و گشتاور این مدل را که در حالت استاندارد ۵۲۳ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون‌متر هستند، به رقم ۵۹۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون‌متر برساند. AC اشنیتزر حتی برای مدل دیزلی 840d که از پیشرانه‌ی ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی بهره می‌برد هم یک پکیج ارتقا طراحی کرده که قدرت و گشتاور استاندارد ۳۱۵ اسب بخار و ۶۸۰ نیوتون‌متری این مدل را به ۳۷۴ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتون‌متر افزایش می‌دهد.

BMW 8 Series by AC Schnitzer

این تیونر آلمانی همچنین دو نوع سیستم اگزوز اسپرت را برای محصولات بی‌ام‌و در دست توسعه دارد که صدایی بهتر از اگزوزهای استاندارد بی‌ام‌و تولید می‌کنند. این اگزوزها از خروجی‌های دوگانه‌ای با قطر ۱۰۵ میلی‌متر برخوردارند  و خروجی‌های کربنی نیز ظاهری اسپرت را به آن‌ها بخشیده است.

اشنیتزر سواری و تعلیق سری 8 را هم از یاد نبرده با کاهش ارتفاع خودرو  به میزان ۲۰ میلی‌متر در جلو و ۱۰ میلی‌متر در عقب در کنار استفاده از رینگ‌های اسپرت ۲۰ و ۲۱ اینچی AC3 و AC1 سعی کرده تا پایداری و هندلینگ خودرو را نیز بهبود ببخشد.

BMW 8 Series by AC Schnitzer

مالکان بی‌ام‌و سری 8 می‌توانند قطعات بدنه‌ی AC اشنیتزر را نیز برای خودروی خود سفارش دهند که این قطعات شامل اسپلیتر جلو، ورودی‌های هوای جانبی و خروجی‌های هوای روی گلگیرها می‌شوند. اشنیتزر یک بالچه‌ی عقب فیبر کربنی هم برای سری 8 طراحی کرده که روی صندوق عقب نصب می‌شود. در انتها نیز شاهد نصب یک دیفیوزر در زیر سپر عقب هستیم که خروجی‌های اگزوز اسپرت درون آن جای گرفته‌اند.

اشنیتزر هنوز از نمای داخلی این مدل رونمایی نکرده اما وعده‌ی تغییرات در این قسمت را نیز با استفاده از قطعات تزئینی آلومینیومی داده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها