کد خبر : 53457

هیوندای توسان مدل 2022 سری N | قوی تری و زیباتر

هیوندای توسان مدل 2022 سری N | قوی تری و زیباتر

هیوندای برای نسل جدید توسان تعداد زیادی از پیشرانه‌ها را در نظر گرفته است. موتور استاندارد نسل جدید توسان یک موتور 2.5 لیتری چهارسیلندر است که می‌تواند 190 اسب بخار قدرت و 260 نیوتون متر گشتاور را به کمک یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها بفرستد.

به گزارش خودروتک به نقل از جماران ، حدود 2 ماه پیش بود که رسما مدل 2022 توسان رونمایی شد.

توسان هیوندای نقش بسیار مهمی را در خط تولید این شرکت خودروسازی کره ای از گذشته تا کنون ایفا کرده است و توانسته تا خود را به عنوان پرفروش ترین کراس اوور هیوندای در بازار آمریکا معرفی کند.

همین دلیل کافی ست تا هیوندای این جرات را به خود بدهد و محصولی کاملا متحول شده و جدید را به عنوان نسل چهارم توسان معرفی و عرضه کند.

سیستم هیبریدی نسل جدید توسان از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ  و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که قادر است 230 اسب بخار توان و 350 نیوتون متر گشتاور را برای توسان به ارمغان آورد.

مدل پلاگین هیبریدی توسان نیز در سال 2022 عرضه و به فروش خواهد رسید. هنوز قیمت رسمی این کراس اوور توسط هیوندای منتشر نشده است اما پیش‌بینی که قیمت لازم برای مدل بنزینی بین 24 تا 33 هزار دلار باشد که همین مبلغ برای مدل هیبریدی به 27 تا 35 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

زمان پیش فروش هیوندای توسان مدل 2022 نیمه اول سال آینده میلادی اعلام شده است و به عنوان مدل 2022 به دست خریداران خواهد رسید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها