کد خبر : 53035

جنسیس GV70 مدل 2022 رونمایی شد

جنسیس GV70 مدل 2022 رونمایی شد

جنسیس، سازنده خودروهای لوکس هیوندای، از مدل جدید خود GV70 رونمایی کرد. این ماشین دومین شاسی‌بلند جنسیس است و با هدف رقابت با مدل‌های لوکس آلمانی و ژاپنی از سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، مانند مدل‌های دیگر جنسیس، GV70 جلوپنجره‌ای ذوزنقه‌ای دارد و چراغ‌های جلو با یک خط به دو قسمت تقسیم شده است. سقف ماشین با شیبی نرم به بخش عقب خودرو وصل شده تا ظاهر ماشین اسپرت‌تر باشد.

طراحان جنسیس داخل ماشین را ساده و متفاوت از ماشین‌های آلمانی طراحی کرده‌اند. برای لوکس‌تر شدن ماشین، بیشتر بخش‌های اتاق با روکش چرم پوشیده شده و قطعات و دستگیره‌ها آب‌کروم‌کاری شده است.

GV70 را می‌توان در دو مدل اسپرت و لوکس سفارش داد. جنسیس هنوز اطلاعات کامل فنی ماشین را منتشر نکرده، اما به احتمال زیاد این ماشین از موتورهای چهار و شش سیلندر مدل‌های دیگر شرکت استفاده می‌کند.

هیوندای شرکت جنسیس را در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک مارک مستقل و با تمرکز بر بازار آمریکای شمالی تاسیس کرد. علاوه بر GV70، جنسیس سه مدل سدان و یک شاسی‌بلند بزرگ‌تر هم می‌فروشد. اولین مدل الکتریکی جنسیس هم قرار است سال آینده رونمایی شود.

در پنج سال گذشته واکنش خریداران و منتقدان به محصولات جنسیس مثبت بوده و این شرکت توانسته اعتبار خوبی کسب کند.

با این حال فروش جنسیس از زمان تاسیس تا کنون تنها ۳۸۰ هزار دستگاه بوده که در برابر فروش خودروسازان آلمانی رقمی ناچیز است. جنسیس امیدوار است با آمدن GV70 بتواند فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهد. قیمت ماشین هنوز اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ هزار دلار باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها