کد خبر : 52990

شاسی بلند جدید چانگان قیمت گذاری شد | تصاویر

شاسی بلند جدید چانگان قیمت گذاری شد | تصاویر

در نمای عقب باید اشاره ای به چراغ سوم ترمز عمودی بالای سقف هم داشته باشیم که در نوع خود جالب و متفاوت است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران - یونی-کی(Uni-K) را باید جز برترین طراحی های صنعت خودروی چین محسوب کرد که توسط گروه چانگان معرفی شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ طرح متفاوت دماغه متشکل از بافت شش ضلعی آبشاری گریل(جلوپنجره)، چراغ های ال ایی دیی باریک و خط لبخندی که محل جدا شدن درپوش موتور ایجاد کرده را باید رویکردی آینده نگر از جانب چانگان دانست.

 
 

ردپایی از یک آلمانی!

اگر به رسم سایر خودروهای چینی ، اینجا هم بدنبال ردپای طراحی خارجی در یونی-کی باشیم باید به پورشه کاین کوپه اشاره کنیم(جدیدترین مدل کاین کوپه را اینجا ببینید) که این الهام گیری در نمای جانبی و عقب بیشتر قابل درک است.

رینگ های بزرگ 21 اینچی و دستگیره های الکترونیکی پاپ-اوت برای درب ها از مهمترین رویدادهای نمای جانبی هستند.

این خودرو از منظر ابعاد برابر با 4865 میلیمتر در طول، 1948 میلیمتر در عرض و 1700 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است که باتوجه به اعداد مذکور؛ یونی-کی مقداری در مقایسه با کاین کوپه کوچکتر، باریک تر و بلندتر است.

در نمای عقب باید اشاره ای به چراغ سوم ترمز عمودی بالای سقف هم داشته باشیم که در نوع خود جالب و متفاوت است.

 
 

اسپرت اما رام شدنی!

خروجی اگزوز 4 تایی کرومی که بصورت دوقلو در طرفین دیفیوزر قرار دارد؛ از پیشرانه ای قدرتمند برای این فرمول چینی خبر می دهند اما تنها گزینه ارائه شده برای این قسمت یک نمونه 4 سیلندر 2 لیتری توربو با 229 اسب بخار خروجی و گشتاور 360 نیوتن متر است. این مجموعه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود که نیرو را به هر دو محور انتقال می دهد.

 
 

چانگان به عنوان یکی از باسابقه ترین خودروسازان چین، این محصول را در سه ماهه نخست سال آینده میلادی ابتدا در بازار داخلی عرضه خواهد کرد که برچسب قیمت 27 هزار دلاری در نمونه پایه برای آن پیش بینی می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها