کد خبر : 52886

فیس لیفت جدید برای جگوار E-Pace

فیس لیفت جدید برای جگوار E-Pace

شیب سقف و شکل ستون آخر بسیار اثرگذار است، مخصوصا زمانی که برجستگی روی فندر عقب را نیز بدان اضافه کنیم تا یک هارمونی فوق العاده را پیش روی خود داشته باشیم.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - جگوار تصاویر مربوط به ایی-پیس 2021 را منتشر کرده که در آن جزئیات جدیدی را همراه با این کراس اوور لوکس و زیبا مشاهده می کنیم.

از جمله تغییرات شاخص در قسمت دماغه می توان به قاب کرومی گریل(جلوپنجره) و بافت آبشاری آن اشاره کرد که موجب شده این قسمت بیشتر از قبل جلب نظر کند.

چراغ های اصلی نیز الگوی متفاوتی دارند و گرافیک داخلی آنها متشکل از دو ردیف نوار ال ایی دیی با طرح J-BLADE است که در همراهی با هالوژن ها یک انتخاب بسیار موثر و کاملا بهبود یافته محسوب می شود.

 
 

اینجا باید اشاره ای هم به هواکش های بزرگ روی بامپر(سپر) داشته باشیم که در یک قاب کرومی ضخیم قرار گرفته اند.

با حرکت به سمت نمای جانبی، فندرهای(گلگیر) حجیم و عضلانی و همچنین یک قطعه کوچک کروم اندود با لوگوی جگوار جلب نظر می کند. در این قسمت شیب سقف و شکل ستون آخر بسیار اثرگذار است، مخصوصا زمانی که برجستگی روی فندر عقب را نیز بدان اضافه کنیم تا یک هارمونی فوق العاده را پیش روی خود داشته باشیم.

 
 

در نمای عقب همچنان الگوی خطی و باریک برای چراغ های اصلی ادامه  یافته و دو خروجی اگزوز کرومی نیز داخل شبه بامپر قرار گرفته اند.

 
 

از منظر ابعاد؛ ایی-پیس 2021 برابر با 4369 میلیمتر در طول، 1983 میلیمتر در عرض و 1648 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2682 میلیمتر است. وزن خالص خودرو برابر با 1780 کیلوگرم است.

داخل کابین کراس اوور ایی-پیس همانند سایر محصولات مدل روز این کمپانی، فضای کاملا لوکس و البته فناورانه است. استفاده از بهترین مواد اولیه دارای بافت نرم با دقت بالا در تولید، نمایشگر 11.4 اینچی با لبه های خمیده ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال ویژه نشانگر آمپر(آپشن)، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی از برند حرفه ایی مریدین اودیو، شارژر بی سیم  و ... بخشی از ویژگی های مدل 2021 است.

 
 

در بخش پیشرانه از نمونه 4 سیلندر 2 لیتری استفاده شده که خروجی این پیشرانه 246 و در تریم 300 اسپرت برابر با 296 اسب بخار(هیبرید ملایم) است. سامانه تمام چرخ محرک در این محصول فعال است و در بخش جعبه دنده نیز از نمونه 9 سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

خودرو با موتور 246 اسب بخاری طی 7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و این آمار برای موتور 296 اسب بخاری برابر با 6.6 ثانیه محاسبه شده است.

قیمت پایه مدل 2021 از 40995 دلار آغاز می شود و در گرانترین تریم یعنی 300 اسپرت به 50 هزار دلار می رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها