کد خبر : 52385

اینفینیتی QX50 مدل 2021 رونمایی شد

اینفینیتی QX50 مدل 2021 رونمایی شد

در نمای جانبی نیز خط شانه قوی، رینگ های بزرگ 20 اینچی و عناصر کرومی بویژه با الگوی متفاوت ستون آخر منظره بسیار جذابی را شکل داده اند.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران - به تازگی تصاویری از مدل 2021 کراس اوور کیواکس50 اینفینیتی منتشر شده که خودرویی زیبا و متفاوت را پیش روی مخاطبان قرار داده است. این محصول در قسمت دماغه همان فرمول تهاجمی سدان های اسپرت اینفینیتی را حفظ کرده تا چراغ های اصلی خشن و خطوط روی درپوش موتور به بهترین شکل ممکن با یکدیگر هماهنگ شوند.

در نمای جانبی نیز خط شانه قوی، رینگ های بزرگ 20 اینچی و عناصر کرومی بویژه با الگوی متفاوت ستون آخر منظره بسیار جذابی را شکل داده اند.

در قسمت عقب طراحان اینفینیتی اوج توانایی خود را به نمایش گذاشته اند! اینجا به هیچ عنوان یک اتفاق ساده و معمولی رخ نداده زیرا الگوی چراغ های اصلی، فرم الگوی شیشه عقب، بامپر و دیفیوزر اسپرت یک کراس اسپرت حرفه ای را معرفی می کنند.

 
 

داخل کابین یک محیط لوکس باکیفیت انتظار مشتری را می کشد. چرم مرغوب، دوخت دقیق و عناصر کرومی منظره ای اشرافی را ایجاد کرده اند. علاوه بر این امکانانی مانند سانروف بزرگ، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیارهای هوشمند رانندگی، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، نمایشگر هدآپ، وای فای هات اسپات، سنسورهای برخورد جلو و عقب، نمایشگر های دیجیتال و ... از جمله ویژگی های کیواکس50 محسوب می شوند.

 
 

برای این محصول از پیشرانه خانواده وی سی نیسان استفاده شده است. این موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو 268 اسب بخار خروجی و 280 پوندفوت گشتاور دارد. طی 6.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد.

آمار مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 10.2 لیتر، در بزرگراه 8.4 لیتر است.

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها