کد خبر : 51842

کراس اوور مفهومی بیوک Electra رونمایی شد

کراس اوور مفهومی بیوک Electra رونمایی شد

شرکت جنرال موتورز به تازگی از مدل مفهومی ‌کراس اوری جدید تحت عنوان بیوک الکترا (Buick Electra) پرده برداشت.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، این خودروی الکتریکی در قالب یک پرچمدار لوکس معرفی شده و قرار است راه مدل‌های بیوک را که در جهان طرفداران زیادی نیز دارد، ادامه دهد. بیوک الکترا در خلال رویدادی در شهر شانگهای چین در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

اگرچه این کراس اور در چین معرفی شد، اما جنرال موتورز اعلام کرد که بیوک الکترا صرفا برای عرضه در بازار چین نیست و وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد. همچنین اعلام شده که این خودرو مسیر جنرال موتورز برای آینده خودروهای الکتریکی این شرکت را نشان می‌دهد.

به گفته جنرال موتورز، در این کراس اور الکتریکی از سیستم باتری آلتیوم (Ultium) استفاده شده که می‌تواند قدرت پیشمایش مناسبی را برای این خودرو به ارمغان آورد. این شرکت اعلام کرد که بیوک الکترا می‌تواند با یک بار شارژ تا 660 کیلومتر را بپیماید.

کراس اور الکتریکی جنرال موتورز Buick Electra رونمایی شد

از جمله ویژگی‌های بارز در بیوک الکترا می‌توان به رینگ های 23 اینچی ایرودینامیکی، چراغ‌های LED در جلو و عقب، درهای پروانه‌ای با امکان تشخیص چهره و ظاهری مدرن و پیشرفته اشاره کرد.

موتور این خودرو با توان 583 اسب بخار می‌تواند ظرف مدت زمان 4.3 ثانیه، سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

کراس اور الکتریکی جنرال موتورز Buick Electra رونمایی شد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها