کد خبر : 51047

هیوندای سوناتا 2021 معرفی شد

هیوندای سوناتا 2021 معرفی شد

شرکت هیوندای تصاور جدید از خودرو Sonata 2021 را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اخباری مبنی بر ساخت نسل جدید خودرو سوناتا ۲۰۲۱ از سوی شرکت هیوندای در فضای مجازی منتشر شده است.

این اخبار تقریبا کامل بودند و در حال حاضر اطلاعات نسبتا خوبی از این خودرو در دسترس کاربران قرار دارد. حال این خودرو به طور رسمی توسط شرکت هیوندای معرفی شده و نشان می‌دهد اندازه مدل ۲۰۲۱ این خودرو کمی بزرگ‌تر از نسل قبل شده است.

طراحی ظاهری خودرو سوناتا ۲۰۲۱

طراحی ظاهری این خودرو هنوز هم بسیار زیبا است و بخش جلویی از از هدلایتی بسیار باریک و جذاب بهره می‌برد. اما اگر بخواهیم آن را با مدل‌های قدیمی‌تر این خودرو مقایسه کنیم، تغییرات بسیار بزرگی مشاهده نخواهیم کرد و به نوعی باید گفت هیوندای از طراحی تکراری و با اعمال کمترین تغییرات استفاده کرده است.

نسل جدید خودرو سوناتا

پنجره جلویی خودرو کمی تغییرات داشته و نسبت به نسل قبلی این خودرو کمی بزرگتر و پایین‌تر رفته است. بخش پشتی این خودرو نیز تغییراتی داشته و این بار هیوندای از رنگ مشکی تیره برای سپر عقب این خودرو استفاده کرده است. چراغ‌های عقب این خودرو نیز به وسیله نواری قرمز به یکدیگر متصل شده‌اند که جلوه بسیار خاصی به بخش پستی این خودرو داده است.

چراغ سوناتا 2021

تغییرات داخلی اعمال شده روی خودرو Sonata 2021

بخش داخلی سدان جدید هیوندای با تغییرات بسیار زیادی همراه شده است که ویژه‌ترین آن به استفاده از صندلی‌های اسپورت با روکش پارچه‌ای به رنگ خاکستری مربوط می‌شود. فرمان این خودرو روکشی چرمی دارد و روی آن لوگوی شرکت هیوندای به چشم می‌خورد.

سوناتا 2021

در حال حاضر شرکت هیوندای مشخصات کامل خودرو سوناتا ۲۰۲۱ را منتشر نکرده است و درباره مشخصات فنی این خودرو اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ اما بر اساس اطلاعات موجود، این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندری با ظرفیت ۲.۵ لیتر استفاده خواهد کرد که نیرویی در حدود ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ پوند تولید می‌کند. این خودرو از یک جعبه دنده ۸ سرعته بهره می‌برد و قرار است قیمت نهایی آن تا پایان سال اعلام شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها