کد خبر : 50560

رکوردشکنی جگوار F-Pace با تیونینگ لیستر

رکوردشکنی جگوار F-Pace با تیونینگ لیستر

خودروی Lister Stealth به عنوان سریع‌ترین شاسی بلند جگوار سری F-Pace با سرعت حداکثر 313 کیلومتر در ساعت معرفی شد.

به گزارش خودروتک به نقل ز باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش منتشر شده، خودروی  جگوار F-Pace با تیونینگ لیستر سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروی شاسی‌بلند انگلیس با سرعت حداکثر 313 کیلومتر در ساعت معرفی شد.

لیستر در حالی این موضوع را مطرح می‌کند که تا به ‌امروز خودروی لوکس و جذاب بنتلی به‌نام Bentayga، با سرعت 305 کیلومتر در ساعت در صدر جدول سریع‌ترین خودرو‌های جهان قرار داشت.

از نظر عملی، شاسی‌بلند Stealth می‌تواند در زمان ۳.۶ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۶۰ مایل بر ساعت دست یابد که این مدت زمان، نیم ثانیه سریع‌تر از زمان ۴.۱ ثانیه برای F-Pace است. این شاسی‌بلند جگوار ۶۶۶ اسب بخار قدرت داشته و از گشتاور ۶۵۰ پوندی برخوردار است.

 سریع‌ترین خودروی شاسی بلند لیستر

نگاهی به سایر مشخصات خودروی Lister Stealth

لیستر با بهره‌گیری از یک سیستم جدید تصفیه هوا با کارایی بالا، قدرت و سرمایش بهتر و در نتیجه شرایط کابین لوکس‌تری را به مسافران ارائه می‌دهد. همراهی این سیستم خنک‌کننده با دو ورودی هوای گسترده برای جریان هوا که در سپر جلو تعبیه شده است، باعث افزایش راحتی و تضمین هوای مطبوع داخل کابین می‌شود.

علاوه بر سپر، لیستر برای برخورداری از آیرودینامیک بهتر در Lister Stealth، از اسپلیتر جدید جلو و دیفیوزر عقب بزرگتر بهره می‌برد. وجود چرخ‌های ۲۳ اینچی در کنار بهره‌گیری این خودرو از رکاب‌های جانبی بزرگتر و قوس‌های پهن‌تر چرخ، باعث ثبات بهتر خودرو می‌شوند. اگزوزی از جنس استیل ضدزنگ سفارشی و دیفیوزر فیبرکربنی، از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

لیستر گزینه‌های متفاوتی را پیش روی خریداران خود می‌گذارد که به سفارشی‌سازی طراحی داخلی خودرو تمایل دارند. امکان انتخاب از بین ۳۶ رنگ مختلف چرم‌های فانتزی و با کیفیت، یکی از این گزینه‌هاست.

Lister از ۱۰۹.۹۵۰ پوند شروع می‌شود که تقریباً برابر با ۱۴۵۰۰۰ دلار است. این مبلغ ۶۳.۲۵۰ دلار بیشتر از قیمت پایه یک خودروی  F-Pace است. با این‌ حال شاید آن ۱۹ مایل در ساعت اضافی از نظر بسیاری از افراد ارزش این مبلغ را داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها