کد خبر : 5047

شاسی بلند یعنی این!

شاسی بلند یعنی این!

با رونمایی از ویرایش اسپرت کادیلاک Escalade در نمایشگاه لس‌آنجلس، طرفداران این شاسی‌بلند غول‌آسای لوکس، ماجراجویی دیگری را آغاز کردند.

به گزارش خودروتک، اسکلید جدید با تریم یک‌دست مشکی که سرتاسر بدنه و حتی رینگ‌های آن را نیز در بر گرفته،‌ چهره‌ای رعب‌آور پیدا کرده است.

به وضوح معلوم است که کادیلاک برنامه ویژه‌ای برای نمایشگاه امسال لس‌آنجلس نداشت. با اینکه تصور می‌شد یانکی‌ها سرانجام بعد از حدود چهار سال، نسل پنجم از کادیلاک را رونمایی کند ولی تنها اقدام به معرفی «نسخه اسپرت» از اسکلید کردند؛ اما نکته عجیب آن است پرده‌برداری از همین خودرو تقریباً قدمی به لطف طراحی بدنه خیره‌کننده‌اش، موجی از هیجان را در غرفه این شرکت ایجاد کرد.

اسکلید جدید با تریم یک‌دست مشکی که سرتاسر بدنه و حتی رینگ‌های آن را نیز در بر گرفته،‌ چهره‌ای رعب‌آور پیدا کرده است. رینگ‌های 22 اینچی در کنار نوارهای کروم‌رنگ استیل جلوه‌ای بی‌نظیر به این خودرو بخشیده است.

اسکلید دارای یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل به قدرت 420 اسب‌بخار با 624 نیوتن‌متر گشتاور است. از دیگر ویژگی‌های این شاسی‌بلند فول‌سایز می‌توان به سیستم کنترل تعلیق مغناطیسی و سیستم صوتی با 16 اسپیکر از برند بوز اشاره کرد.

کادیلاک عرضه اسکلید ویرایش اسپرت را از سه ماهه ابتدایی سال آینده آغاز می‌کند. پکیج فوق با افزایش 2700 دلاری به قیمت پایه 84 هزار و 790 دلار رسیده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها