کد خبر : 50143

هیوندای توسان 2022 در راه است | تصاویر

هیوندای توسان 2022 در راه است | تصاویر

هیوندای توسان ۲۰۲۲ – ۲۰۲۲ Hyundai Tucson در تصاویری جدید دیده شد. طراحی ظاهری این کراس اوور به طور کلی تغییر پیدا کرده شباهت زیادی با خودروهای مفهومی دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، هیوندای توسان ۲۰۲۲ از زبان طراحی خاصی به نام Sensuous Sportiness سود می‌برد.

این سبک‌ طراحی جدید هیوندای پیش‌تر در مدل جدید الانترا نیز دیده شده بود. نکته‌ی جالب نسل بعدی توسان این است که در دو مدل شاسی بلند و کوتاه ارائه می‌شود.

به گفته‌ی سانگ یوپ لی معاون رئیس طراجی هیوندای، ظاهر مدل جدید باعث شگفت‌زدگی مشتریان خواهد شد و  طراحی آینده نگرانه‌ای دارد.

هیوندای توسان 2022چراغ‌های جلوی این خودرو بسیار چشمگیر هستند و از شیوه‌ طراحی Parametric Dynamics برای آن استفاده شده است. چراغ‌های جلو و دی لایت‌ها هنگام خاموش بودن مخفی بوده و در طراحی جدید جلو پنجره، قابل تشخیص نیستند. این سبک‌ از طراحی هیوندای، اولین بار در کانسپت ویژن T در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ۲۰۱۹ دیده شده بود. خودرو کانسپت ویژن T در آن زمان نیز به توسان آینده نسبت داده می‌شد.

نشانه‌های طراحی آینده‌نگرانه در بخش پشتی هیوندای توسان ۲۰۲۲ نیز مشهود است. چراغ پشت پیوسته این خودرو در زیر شیشه عقب کشیده شده است. چراغ‌های LED عمودی نازکی نیز در زیر این نوار طراحی شده است. جزئیات کامل این خودرو اعلام نشده اما به گفته هیوندای، توسان در نسل جدید بزرگ‌تر و عریض‌تر نسبت به مدل قبلی است. کاپوت کشیده‌تر شده و سقف نیز شیب بیشتری دارد. فاصله بین دو محور نیز افزایش یافته است.

هیوندای توسان 2022

هیوندای از سبک طراحی داخل کابین این خودرو به عنوان Interspace یاد کرده است. در این طرحی داشبورد کشیده‌تر شده تا حس استحکام بیش‌تری ایجاد کند. همچنین در کابین توسان جدید همانند تسلا مدل ۳ از منافذ هوای باریک و نمایشگر بزرگ در وسط استفاده شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها