کد خبر : 49922

نخستین تصاویر چری تیگو ۸ پلاس منتشر شد

نخستین تصاویر چری تیگو ۸ پلاس منتشر شد

چری تیگو ۸ پلاس به عنوان فیس لیفت Chery Tiggo 8 به زودی معرفی خواهد شد و در همین راستا شرکت چری نخستین تصاویر رسمی و بخشی از مشخصات آن را منتشر کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شرکت چینی چری برای نخستین بار به صورت رسمی در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ از تیگو ۸ پرده برداشت، اما اکنون فقط با گذشت ۲ سال از رونمایی بزرگ‌ترین کراس اوور خود مدل فیست لیفت آن را برای عرضه به بازار آماده کرده است.

البته این نسخه با نام جدید چری تیگو ۸ پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

یعنی علاوه بر این که مدل قبلی آن همچنان به فروش خواهد رسید، مدل فیس لیفت آن نیز با نام جدیدی روانه بازار می‌شود.

مشخصات چری تیگو ۸ پلاس

چری تیگو 8 پلاس

طراحان در مدل فیس لیفت، نمای بخش جلویی آن را به صورت کامل بازطراحی کرده‌اند و اکنون در بخش جلو شاهد جلوپنجره ۸ ضلعی جدید و چراغ‌های LED باریک در دو طرف آن هستیم که باعث ایجاد نمای جذابی شده‌اند. چنین تغییراتی باعث شده است تا این کراس اوور چینی به شاسی بلند چینی مکسوس D90 شباهت زیادی پیدا کند که نشان می‌دهد خودروسازان چینی حتی از برندهای هم‌وطن خود نیز الگوبرداری می‌کنند.

چری تیگو 8 پلاس

در بخش عقب نیز چراغ‌های متصل به یکدیگر با مدل‌های جدید جداگانه جایگزین شده‌اند و اکنون مکان نصب پلاک هم از روی سپر به وسط آنها تغییر پیدا کرده است. در بخش کناری نیز تریم کرومی بالای پنجره‌ها باعث لوکس‌تر شدن این خودرو شده و رینگ‌های بزرگ ۱۹ اینچی بخش طراحی ظاهری این خودرو را تکمیل کرده‌اند. در حال حاضر از درون کابین بزرگ‌ترین کراس اوور چری تصاویری منتشر نشده است.

چری تیگو 8 پلاس

عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور مدل فیس لیفت چری تیگو ۸ با تغییراتی همراه نبوده و همانند قبل عرض این خودرو ۱۸۶۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۷۴۵ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز ۲۷۱۰ میلی‌متر است، اما طول آن با افزایش ۲۲ میلی‌متر به ۴۷۲۲ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است.

چری تیگو 8 پلاس

چری تیگو ۸ معمولی از دو موتور ۱.۵ لیتری توربو و ۱.۶ لیتری توربو بهره می‌برد، اما اعلام شده است که مدل فیس لیفت فقط با موتور قدرتمند ۱.۶ لیتری روانه بازار می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

چری تیگو 8 پلاس

قدرت تولید شده از موتور چری تیگو ۸ پلاس توسط گیربکس ۷ سرعت دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شرکت چری قصد دارد این خودرو را طی ماه آینده میلادی به صورت رسمی در نمایشگاه پکن رونمایی کند که طی این مراسم جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها