کد خبر : 49154

تیونینگ فضایی شورولت کامارو

تیونینگ فضایی شورولت کامارو

یک شورولت کامارو SS کانورتیبل مدل ۲۰۱۱ که تبدیل به خودروی عضلانی مجهز به کیت کامل بدنه TS Customs شده است، با قیمت ۱۸۹،۹۰۰ دلار در سایت eBay به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، شورولت کامارو از آن جمله خودروهایی نیست که برای جذابیت، نیازی به تغییرات چندان زیادی پس از فروش داشته باشد.

اما برخی افراد علاقه‌مند به خودروهای عضلانی و اسپرت نیز پیدا می‌شوند که برای افزایش جذابیت یا بهبود خودروهایشان، به تغییر بدنه و گاهی تیونینگ خودرو اقدام می‌کنند.

با وجود شرکت‌های بسیار زیاد در زمینه‌ی قطعات یدکی و تیونینگ، چنین کاری برای علاقه‌مندان خیلی ساده شده است.  

نمای جلو خودروی عضلانی اسپرت شورولت کامارو اس اس / 2011 Chevrolet Camaro SS سفید رنگ با کیت بدنه

یکی از این خودروها شورولت کامارو موجود در تصاویر و متعلق به مارشال گلدمن اهل کلیولند ایالت اوهایو با قیمت ۱۸۹،۹۰۰ دلار است. مارشال قصد دارد این خودرو عضلانی تیون‌شده را در وب‌سایت eBay به فروش برساند. در فهرست جزئیات eBay آمده است که این خودرو قبلا متعلق به فورجیاتو ویلز (Forgiato Wheels) و دارای کیت کامل بدنه‌ی شرکت TS Customs بود. این کیت بدنه علاوه بر تغاری‌های گل‌گیر برجسته، شامل سپر جلوی تغییریافته با چراغ‌های جدید و همچنین جلوپنجره‌ی چشم‌نواز می‌شود.

نمای عقب خودروی عضلانی اسپرت شورولت کامارو اس اس / 2011 Chevrolet Camaro SS سفید رنگ با کیت بدنه

اگر از قسمت عقب به خودرو نگاه کنیم، غیرممکن است که خروجی‌های بزرگ اگزوز، اسپویلر عقب روی صندوق و دیفیوزر سفارشی جلب توجه نکنند. این خودروی عضلانی روی رینگ‌های بزرگ ۲۴ اینچی نیز قرار دارد و در جلو از لاستیک‌های ۲۷۵/۲۵ پیرلی و در عقب از لاستیک‌های ۴۰۵/۲۵ بهره می‌برد.

زیر بدنه‌ی وحشی این خودرو؛ کامارو SS کانورتیبل مدل ۲۰۱۱ وجود دارد؛ به این معنی که از پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار بهره می‌برد. فروشنده می‌گوید این خودرو دارای درپوش پیشرانه رنگ‌شده، ورودی هوای سرد، گیج روغن و کپه یاتاقان جدید و اگزوز Magnaflow پشت کاتالیست کانورتر است.

کابین و فرمان و داشبورد خودروی عضلانی اسپرت شورولت کامارو اس اس / 2011 Chevrolet Camaro SS

 

برخی تغییرات نیز در داخل کابین ایجاد شده و شامل روکش‌های جدید و طرح کرمی‌رنگ تزئینی روی روکش صندلی‌ها و پنل‌های درها و همچنین نشان برند Forgiato روی داشبورد است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها