کد خبر : 48422

آغاز فروش مزدا 3 مدل 2021 | قیمت

آغاز فروش مزدا 3 مدل 2021 | قیمت

مشخصات و قیمت مزدا 3 توربو 2021 اعلام شد. شرکت مزدا اعلام کرد Mazda 3 Turbo جدید تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار جهانی می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شرکت مزدا جزئیات جدیدی درباره قیمت و مشخصات خودرو مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱ اعلام کرد.  مزدا ۳ توربو  ۲۰۲۱ با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری که حداکثر ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

قیمت پایه این خودرو ۳۰.۸۴۵ دلار و مدل هاچ بک آن نیز به ۳۱.۸۴۵ دلار می‌رسد .

این خودروساز ژاپنی با مجهز کردن این خودرو به جعبه دنده ۶ سرعته خودکار که قدرت خروجی را به هر دو محور ارسال می‌کند پیشرانه قدرتمندی را روانه بازار خواهد کرد که طرفداران آن از اواخر سال ۲۰۱۸ منتظر آن بودند.

 

 

مزدا 3 توربو.

 

مشخصات فنی مزدا ۳ توربو ۲۰۲۱

مزدا ۳ توربو دارای یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری است که در صورت استفاده از بنزین با اکتان ۸۷ به قدرت ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متری می‌رسد و اگر سوخت بنزین آن با اکتان ۹۳ باشد قدرت پیشرانه به ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۴ نیوتون متری خواهد رسید که قدرتمند‌تر از اکثر خودروهای هاچ بک در بازار است.

مزدا ۳ توربو دارای گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک بوده و خبری از گیربکس دستی در آن دیده نمی‌شود. موتور Skyactiv-G که به گفته‌ی شرکت مزدا برای مزدا ۳ کالیبره شده است تجربه‌ای از رانندگی منحصر به فردی را در اختیار رانندگان آن قرار می‌دهد.

این خودرو محبوب در مقایسه با مدل قبلی خود تغییراتی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به اگزوزهای بزرگتر، مونروف برقی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی شکل مشکی رنگ و روکش آینه‌های جانبی مشکی براق، سیستم صوتی Bose با ۱۲ بلندگو ، آنتن کوسه‌ای، چراغ‌های LED و نشان توربو بر روی صندوق عقب اشاره کرد.

 

مزدا 3 توربو.

پکیج فول پریمیوم پلاس این خودرو نیز با قیمت ۲۵۵۰ دلار و برای سدان ۲۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد که در آن اسپویلر مشکی رنگ روی صندوق و سقف ، تجهیزات ایمنی بیشتر و همچنین از ترمز خودکار و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه استفاده شده است. به گفته‌ی شرکت مزدا نسخه توربو آن تا پایان سال ۲۰۲۱ و مدل تنفس طبیعی (بدون آلایندگی) آن تا پایان ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها