کد خبر : 48192

دو مدل جدید بیوک فقط برای بازار چین

دو مدل جدید بیوک فقط برای بازار چین

بیوک برای تقویت سبد محصولات برقی خود در چین از خودروی پلاگین هیبریدی ویلایت ۶ و شاسی‌بلند الکتریکی ویلایت ۷ مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، بیوک با عرضه دو مدل جدید Velite 6 و Velite 7، سبد محصولات خود را در بازار چین تقویت می‌کند.

ویلایت ۶ استیشن واگن پلاگین هیبریدی بیوک است که از انواع فناوری‌های مدرن بهره می‌برد و در سه تیپ با قیمت‌های بین ۲۲،۸۱۵ تا ۲۵،۶۷۰ دلار با احتساب یارانه محلی عرضه می‌شود. 

بیوک ویلایت 6 و ویلایت 7 آبی رنگ برای بازار چین

پیشرانه ۱/۵ لیتری به‌همراه موتورهای الکتریکی دوگانه در زیر کاپوت بیوک ویلایت ۶ وجود دارد که خروجی ترکیبی برابر با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با جعبه‌دنده E-CVT جفت می‌شود. زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این خودرو هیبریدی ۹ ثانیه طول می‌کشد و از باتری ۹/۵ کیلووات ساعت با ظرفیت پیمایش تمام‌برقی ۶۰ کیلومتر بهره می‌برد که توسط ال‌جی ساخته شده و از شارژ ۸۰ کیلووات پشتیبانی می‌کند.

ویلایت ۶ دارای سه حالت رانندگی با نام‌های معمولی، اسپرت و قفل است و از سیستم‌های ایمنی خودرو شامل هشدار برخورد از جلو، هشدار ناحیه دارای نقطه کور از عقب، اخطار انحراف از مسیر، ترمز کاهش شدت برخورد و دستیار پارک خودکار بهره می‌برد. سیستم تصفیه هوای یونی، سانروف بزرگ پانوراما و سایر موارد نیز در این خودروی هیبریدی گنجانده شده است و این خودرو در کل دارای حجم صندوق ۱،۰۷۵ لیتر است.

خودروی الکتریکی بیوک ویلایت ۷ با قیمت ۲۵،۶۷۰ و ۲۸،۵۲۵ دلار در دو نسخه ارائه می‌شود. این شاسی‌بلند برقی دارای موتور الکتریکی با قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر است که می‌تواند در مدت زمان ۶/۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. باتری ال‌جی ۵۵/۶ کیلووات ساعت، امکان دستیابی به ظرفیت پیمایش ۵۰۰ کیلومتر را فراهم کرده و از شارژ سریع AC و DC پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین زمان شارژ برای دستیابی به ظرفیت پیمایش بیش از ۲۱۰ کیلومتر، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

 

سیستم سرگرمی خودروی برقی بیوک / buick مجهز به اپل کارپلی

ویلایت ۷ با قابلیت رانندگی تک‌پداله پشتیبانی می‌شود و مواردی از جمله پنل دیجیتال جلوداشبورد ۸ اینچی LED، سیستم سرگرمی ۱۰ اینچی، اپل کارپلی، بایدو CarLife، اتصال اینترنت 4G، دستیار صوتی، شارژ بی‌سیم، سیستم ناوبری، دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌، کنترل کروز خودکار و ترمز اضطراری خودکار در این خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها