کد خبر : 48134

فورد موستانگ شلبی GT500 رونمایی شد

فورد موستانگ شلبی GT500 رونمایی شد

شرکت شلبی آمریکن، پکیج‌های تیونینگ Shelby Signature Edition را برای خودروهای فورد موستانگ GT500 و GT350 معرفی کرده است که هزینه‌ای بین ۱۰ تا ۳۰ هزار دلار دارند.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، فورد و شلبی سابقه‌ی دوستی دیرینه دارند که قدمت آن به تولد موستانگ در سال ۱۹۶۵ باز می‌گردد.

این دو بارها با یکدیگر همکاری کرده‌اند که از جمله می‌توان به استفاده از نام شلبی برای GT500 و GT350 اشاره کرد. شرکت شلبی آمریکن (Shelby American) که در زمینه خدمات پس از فروش و تیونینگ خودرو فعالیت می‌کند، برای پروژه‌های خود از محصولات فورد بهره می‌برد. 

هفته‌ی گذشته، این شرکت پکیج‌های Shelby Signature Edition را برای دو خودرو فورد موستانگ GT500 و GT350 اعلام کرد که امکانات خوبی را به آن‌ها اضافه می‌کند و طرفداران شلبی باید از آن قدردانی کنند.

خودرو فورد موستانگ شلبی / Ford Mustang آبی رنگ در پیست

مهم‌ترین خبر، افزایش قدرت برای GT500SE است. شلبی به جزئیات بیشتری غیر از قدرت بیش از ۸۰۰ اسب بخاری توسط پیشرانه ۵/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ اشاره نکرد. شلبی همچنین در این خودرو از پولی‌ها و خنک‌کننده‌های جدیدی بهره می‌گیرد که باعث می‌شود تا قدرت پیشرانه ۴۰ اسب‌بخار بیشتر از پیشرانه اصلی ۷۶۰ اسب بخاری باشد. پیشرانه با بنزین با اکتان ۹۳ می‌تواند چنین قدرتی را ارائه دهد. این پکیج همچنین به سیستم تعلیق اصلاح‌شده و کاهش‌یافته و کاپوت فیبر کربنی تجهیز شده است که به کوپه فورد موستانگ کمک می‌کند تا ۱۳/۶ کیلوگرم وزن کمتری داشته باشد. کیت بدنه اختیاری نیز در این پکیج وجود دارد.

پکیج GT350SE کمی ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسد. این به‌روزرسانی‌ها شامل پکیج هندلینگ تهاجمی‌تر، کابین اسپرت، رینگ‌های منحصربفرد و لاستیک‌های عملکردی و قطعات تزئینی برای ظاهر طراحی می‌شود. این پکیج برای مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ خودروهای GT350 و GT350R دردسترس است؛ اگرچه مدل‌های سال ۲۰۲۰  نشان منحصربه‌فرد سالگرد را دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که بقیه به نشان استاندارد اکتفا خواهند کرد. شلبی آمریکن همچنین پکیج Signature Edition را برای هر دو مدل فقط به ۱۰۰ دستگاه محدود می‌کند.

کسانی که تا ۱۴ اوت ۲۰۲۰، پکیج Signature Edition را برای خودروهای GT500 یا GT350 رزرو کنند، می‌توانند نسخه‌های «First 15» را مالک شوند که شامل ۱۵ دستگاه اول تولیدشده می‌شود. از جمله مزایای این نسخه‌ها می‌توان دعوت به مهمانی در لاس وگاس، عکس تهیه‌شده از خودروها در مقر شلبی اشاره کرد. خرید هر کدام از این پکیج‌ها شامل کمک مالی به بنیاد کارول شلبی است که به افراد نیازمند کمک پزشکی ارائه می‌دهد.

نمای جلو خودرو فورد موستانگ شلبی / Ford Mustang قرمز رنگ

قیمت این پکیج‌ها از ۹،۹۹۵ دلار برای GT350SE و ۲۹،۹۹۵ دلار برای GT500SE آغاز می‌شود. این هزینه‌ها شامل قیمت خودروی فورد موستانگ نمی‌شود و همچنین هزینه‌های حمل‌ونقل را به لاس وگاس، جایی که شرکت شلبی آمریکن در آن قرار دارد، پوشش نمی‌دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها