کد خبر : 47851

شاسی بلند متفاوت چینی رونمایی شد

شاسی بلند متفاوت چینی رونمایی شد

داخل کابین با یک محیط کاملا لوکس سر و کار داریم. کنسول جلو از یک نمایشگر ال سی دی بزرگ لمسی تشکیل شده که نشانگر آمپر، سیستم تنظیمات سرگرمی و تنظیمات سیستم تهویه را در خود جای داده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران - سال 2019 و همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت شاسی بلند الکتریکی E115   مفهومی از هونگ چی  با ظاهری عجیب و متفاوت بود!

آنچه که در آلمان ارائه شد کاملا شرایط یک محصول مفهومی را همراه خود داشت اما هم اکنون تصاویری رسمی از نسخه واقعی این محصول با نام E-HS9 منتشر شده که آنرا آماده ورود به خط تولید انبوه نشان می دهد.

شاید کسی تصور آنرا نمی کرد که این شاسی بلند تمام الکتریکی به این سرعت وارد فاز تولید اقتصادی شود.

از مفهوم تا واقعیت!

در رابطه با شرایط ظاهری این محصول؛ تصاویر کاملا گویای همه چیز است. یک SUV زیبا با دماغه ای بزرگ و نگاهی مرموز که حالتی لوکس و اشرافی دارد. المان های کرومی در بخش های مختلف این طراحی حضور دارند از گریل(جلوپنجره) و بخش های مختلف دماغه گرفته تا بالای رکاب و ستون آخر که کاملا در قابی از کروم قرار گرفته است.

هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر)

رینگ ها با توجه به آپشن در اندازه های 21 و 22 اینچی ارائه می شود.

هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر)

چراغ های اصلی عقب با الگوی T یکپارچه  منظره زیبایی را ایجاد کرده است. از منظر ابعاد این محصول 5209 میلیمتر در طول، 2010 میلیمتر در عرض و 1731 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 3110 میلیمتر است. این محصول در نمونه های 4، 6 و 7 صندلی قابل سفارش خواهد بود.

هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر)

کابین

داخل کابین با یک محیط کاملا لوکس سر و کار داریم. کنسول جلو از یک نمایشگر ال سی دی بزرگ لمسی تشکیل شده که نشانگر آمپر، سیستم تنظیمات سرگرمی و تنظیمات سیستم تهویه را در خود جای داده است. استفاده از چرم و چوب واقعی و دیگر جزئیات باکیفیت موجب ارتقا حس لوکس این فضا شده است.

هونگ چی E-HS9؛ متفاوت ترین شاسی بلند لوکس چینی با پیشرانه تمام الکتریکی(+تصاویر)

پیشرانه

در بخش پیشرانه و براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، هونگ چی از دو موتور الکتریکی روی محورهای جلو و عقب استفاده می کند و در دو نسخه ارائه خواهد شد. نمونه ضعیف تر روی هر محور 218 اسب بخار خروجی و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. مجموع خروجی این مدل 436 اسب بخار خواهد بود.

در نمونه قدرتمندتر؛ موتور الکتریکی محور جلو 218 اسب بخار خروجی و موتور محور عقب 333 اسب بخار خروجی دارد که مجموع آن برابر با 551 اسب بخار خواهد بود.

باتری 92.4 کیلووات ساعتی این خودرو، دستیابی به برد حرکتی 500 کیلومتر را امکان پذیر می کند.

E-HS9 از فناوری خودران سطح4 استفاده می کند و از حالت توقف طی 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

هونگ چی؛ از خودرو تا سیاست!

گفتنی است هونگ چی را می توان به نوعی متفاوت ترین تولیدکننده خودرو در چین دانست! هونگ چی نام لیموزین تولیدی کشور چین است که احتمالا نمونه های از آن را در تصاویر و ویدئوهای مربوط به جشن و یا نشست های سیاسی مقامات چینی دیده اید. سابقه تولید اولین نمونه هونگ چی به سال 1958 میلادی باز می گردد و این واژه در زبان چینی به مفهوم پرچم قرمز است که باری کاملا سیاسی دارد. از این رو هونگ چی محصولی است که طی تاریخ بارها توسط دولتمردان چینی مورد استفاده قرار گرفته است.

اما در دوران کنونی هونگ چی به عنوان زیرمجموعه ای از گروه خودروسازی بزرگ  فاو  چین در زمینه تولیدات باکیفیت و همچنین لوکس فعالیت دارد.

هونگ چی در سال 2018 رشد فروش 600 درصدی را گزارش و فروش 100 هزار دستگاه از محصولات خود را برای سال جاری میلادی هدف گذاری کرده است. این برند هم اکنون 2 سدان، 2 اس یو وی، یک الکتریکی و یک لیموزین اختصاصی را در کاتالوگ فروش خود دارد.

 در 8 ماهه نخست 2019 هونگ چی موفق به فروش 52 هزار دستگاه خودرو شده که افزایش 231 درصدی در مقیاس سالانه را نشان می دهد. در ماه اگوست آمار فروش این برند بالغ بر 10 هزار دستگاه بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها