کد خبر : 47620

هیوندای سوناتا 2021 رونمایی شد

هیوندای سوناتا 2021 رونمایی شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ – Hyundai Sonata 2021 با تغییرات ظاهری جدید و چهره‌ی اسپورت‌تر معرفی شد. مشخصات فنی و آپشن های سوناتا جدید را در ادامه بخوانید.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، هیوندای از مدل ۲۰۲۱ خودرو محبوب و پرطرفدار سوناتا با تغییرات ظاهری جدید رونمایی کرد.

هیوندای سوناتا ۲۰۲۱ که از ماه آگوست وارد بازار خواهد شد، با چندین تغییر جذاب همراه خواهد بود.

یکی از این تغییرات، چرخ‌های ۱۹ اینچی با تایرهای Pirelli P Zero است.

این چرخ‌های جدید و تایرها به صورت استاندارد در مدل SEL Plus سوناتا جدید ارائه می‌شوند. این تایرها دارای اندازه‌ی ۲۴۵/۴۰ با شعاع ۱۹ هستند و وعده‌ی عملکرد مناسب، هندلینگ پاسخگو و دوام بالا را می‌دهند. این تایرها همچنین در جاده‌های برفی نیز توانایی تردد به خودرو سوناتا را می‌دهند.

هیوندای سوناتا 2021

هیوندای سوناتا ۲۰۲۱

این خودرو از قابلیت‌هایی مانند سنسور رادار نقاط کور و یا شناسایی ترافیک همگام پارک دوبل برخوردار است. سیستم این خودرو یک هشدار شنیداری و یک هشدار پاپ آپ را در خوشه ابزار به نمایش درمی‌آورد که به سرنشینان پشتی نزدیک شدن به ترافیک را هشدار می‌دهد. هیوندای همچنین صندلی سرنشین کنار راننده را نیز در تریم Limited با تنظیم شش جهته همراه ساخته است.

هیوندای سوناتا 2021 هیوندای سوناتا 2021 هیوندای سوناتا 2021

مشتریان می‌توانند یک جفت پیشرانه با نام Smartstream را همراه مدل جدید سوناتا جدید خریداری کنند. یکی از آن‌ها ۲.۵ لیتری MPI/GDI و دیگری ۱.۶ لیتری T-GDI توربو است. هر دو از سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند. مدل ۲.۵ لیتری قادر به تولید توان ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر است، در حالی که مدل ۱.۶ لیتری می‌تواند ۱۸۰ اسب بخار انرژی و گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر را تولید کند.

از دیگر امکانات جذاب این خودرو کره‌ای می‌توان به سانروف پانورامیک، ترمزدستی الکتریکی، صندوق عقب هوشمند بدون نیاز به دست، پد شارژ بی‌سیم Qi برای گوشی‌های هوشمند، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، بلوتوث و همچنین گرم‌کن و تهویه برای صندلی‌های ردیف جلو اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب Sonata 2021 سوئیچ دیجیتالی هیوندای (Hyundai Digital Key) نام دارد. کاربران با استفاده از یک اپلیکیشن و نصب آن روی گوشی‌های سازگار می‌توانند درب‌های اتومبیل خود را باز کرده و آن را روشن کنند. این یعنی نیازی به داشتن سوئیچ نیست و حتی می‌توانید آن را با اعضای خانواده و دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها