کد خبر : 47453

مازراتی گیبلی هیبریدی رونمایی شد

مازراتی گیبلی هیبریدی رونمایی شد

مازراتی گیبلی هیبرید معرفی شد. این خودرو نسبت به قبل از ظاهری به‌روزتر و پیشرانه‌ای قدرتمندتر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، مازراتی به عنوان یک برند لوکس ایتالیایی از مدل هیبریدی گیبلی پرده برداشت.

این خودرو اکنون از چراغ‌های به‌روزتر در کنار جلوپنجره جدید بهره می‌برد.

برای مازراتی گیبلی هیبرید یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو هیبریدی ملایم ۴۸ واتی در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۳۰ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر را ارائه دهد.

مشخصات مازراتی گیبلی هیبرید

مازراتی گیبلی هیبرید

مازراتی گیبلی هیبرید قادر است ظرف مدت ۵.۷ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو لوکس نیز ۲۵۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. وزن این خودرو هیبرید نسبت به نسخه دیزلی حدود ۸۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است. قوای هیبریدی این خودرو از یک سوپر شارژر الکتریکی اضافه نیز بهره می‌برد که باتری‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند. با چنین سیستمی، میان پرفورمنس، راندمان و لذت یک سواری هیجان‌انگیز توازن مناسبی قرار می‌شود.

مازراتی گیبلی هیبرید

طراحان با در نظر گرفتن نحوه توزیع وزن، باتری را در عقب خودرو قرار داده‌اند. علاوه بر این که این خودرو از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کند، اما همچنان یک مازراتی اصیل محسوب می‌شود و مالکان آن از صدای جذابی که توسط سیستم اگزوز اسپورت این خودرو تولید می‌شود نهایت لذت را خواهند برد.

مازراتی گیبلی هیبرید

این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی ۸.۵ تا ۹.۶ لیتر را به همراه دارد. همانند کلیه محصولات هیبریدی مازراتی، این خودرو نیز از رنگ آبی بهره می‌برد. ستون عقب، کالیبرهای ترمز و ورودی‌های هوای جانبی این خودرو مزین به رنگ آبی هستند. در کابین نیز روی صندلی‌ها شاهد استفاده از رنگ آبی هستیم.

مازراتی گیبلی هیبرید

در کابین شاهد مولتی مدیای هوشمند مازراتی هستیم که گرافیک HD برای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی را شامل می‌شود. پانل پشت آمپرهای جدید نیز از گرافیک متفاوتی بهره می‌برند. مازراتی گیبلی هیبرید را می‌توان نخستین گام این برند ایتالیایی در الکتریکی‌سازی محصولاتش دانست. گفتنی است اولین خودروهای تمام الکتریکی این برند نسل جدید گرن توریسمو و گرن کابریو هستند که در سال آینده معرفی خواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها