کد خبر : 47432

اسپرت ترین سه چرخه دنیا

اسپرت ترین سه چرخه دنیا

خودرو سه‌چرخ پولاریس اسلینگ شات گرند تورینگ LE با پیشرانه‌ی دولیتری چهارسیلندر ۱۷۸ اسب‌بخاری و قیمت حدودا ۳۴ هزار دلار رونمایی شد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، شرکت پولاریس (Polaris) خودرو سه‌چرخ جدید اسلینگ‌شات گرند تورینگ ال‌ای (Slingshot Grand Touring LE) را رونمایی کرد.

این نسخه‌ی محدود که با هدف ارائه‌ی «راحتی و مد و طراحی در سطح آینده» طراحی شده است، با نمای بیرونی Fairway Green و تزیینات برنز متضاد و رینگ‌های برنز مخصوص متمایز می‌شود.

نمای جلو خودرو سه چرخ پولاریس اسلینگ شات گرند تورینگ / Polaris Slingshot Grand Touring LE با رنگ سبز در خیابان نزدیک ساختمان

ازآنجاکه این مدل به‌عنوان خودرو سواری و مسافرتی طراحی شده، به بادگیر بزرگ‌تر و سقف Slingshade متناسب با رنگ بدنه مجهز شده است. پولاریس اسلینگ‌شات گرند تورینگ LE از گِل‌گیر عقب سبز و برنزی بهره می‌برد که بخشی از چرخ ۲۰ اینچی عقب را به‌طور جزئی می‌پوشاند.

با حرکت به داخل کابین، سرنشینان با تزیینات مشکی براق و نور مخفی و صندلی‌های راحتی روکش‌دار به‌همراه تزیینات برنزی روبه‌رو می‌شوند. همچنین، سیستم صوتی Rockford Fosgate و سیستم سرگرمی هفت‌اینچی با ناوبری GPS وجود دارد.

با پرداخت حدود ۱،۲۰۰ دلار، مشتریان می‌توانند صندلی‌های گرم‌شونده و سردشونده جدید Slingshot را سفارش دهند. قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ نیست؛ اما باتوجه‌به اینکه خودرو سه‌چرخ اسلینگ‌شات سیستم تهویه مطبوع ندارد، ممکن است چنین قابلیتی ارزشمند باشد.

نیروی محرکه از پیشرانه‌ی چهارسیلندر دولیتری گرفته می‌شود که ۱۷۸ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده‌ی خودکار پنج‌سرعته AutoDrive این شرکت متصل می‌شود. 

مشتریان می‌توانند با پرداخت ۵۹۹/۹۹ دلار دیگر، بسته‌ی عملکردی مرحله‌ی یک را سفارش دهند. این بسته تنظیمات و امکاناتی برای بهینه‌سازی دارد که به پیشرانه‌ی چهارسیلندر کمک می‌کند ۲۰۳ اسب‌بخار تولید کند. 

خودرو سه چرخ پولاریس اسلینگ شات گرند تورینگ / Polaris Slingshot Grand Touring LE با راننده و کلاه کاسکت

کریس سرگنت، معاون پولاریس اسلینگ‌شات، در این زمینه می‌گوید:

پولاریس اسلینگ‌شات گرند تورینگ LE با راحتی عالی و فناوری مناسب و ظاهر طراحی جذاب، رانندگی روزانه را به ماجراهای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

هم‌اکنون، مدل سه‌چرخ اسلینگ‌شات راهی نمایندگی‌های فروش شده است و تولید آن به کمتر از ۳۰۰ دستگاه محدود خواهد شد. قیمت این خودرو سه‌چرخ از ۳۳،۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها