کد خبر : 4717

مدل 2019 ون دلیکا معرفی شد

مدل 2019 ون دلیکا معرفی شد

نسل ششم مینی ون دلیکا توسط شرکت میتسوبیشی رونمایی شد. D:5 دلیکا که سال قبل پیش‌نمایشی از آن را در قالب مدل کانسپت دلیکا دیده بودیم، در واقع یک مدل بین شاسی‌بلند و مینی ون محسوب می‌شود و به‌احتمال‌زیاد روی همان شاسی اوتلندر ساخته شده است.

به گزارش خودروتک، این مدل جالب مختص بازار ژاپن طراحی شده و شرکت آن را در بازارهای دیگر عرضه نخواهد کرد.

فاصله کف خودرو تا زمین زیاد بوده و طراحی بدنه متفاوت و شجاعانه‌ای دارد. جلوپنجره امضای میتسوبیشی در بخش جلو به‌خوبی به چشم می‌زند و دو چراغ باریک و بزرگ آن در کنار چراغ‌های روز روشن LED نمای خاصی به این بخش داده‌اند.

با باز کردن درها با کابینی بسیار جادار روبه‌رو می‌شویم که در سه ردیف صندلی خود به‌راحتی می‌تواند تا شش سرنشین را داخل خود جای دهد. در وسط داشبورد شاهد یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش تبلت مانند هستیم که بین دو دریچه سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است. دکمه‌های کنترل این سیستم زیر صفحه‌نمایش واقع شده‌اند.

قدرت موردنیاز این خودرو از پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل با 170 اسب‌بخار قدرت و 392 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌شود. این خروجی‌ها به کمک یک جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک به هر دو محور ارسال می‌شوند. راننده امکان انتخاب بین حالت‌های 2WD ،4WD و لاک را خواهد داشت.

میتسوبیشی D:5 دلیکا جدید مختص بازار داخلی ژاپن طراحی شده و در دو نسخه دلیکا D:5 و Urban Gear قرار است روانه بازار شود. مدل دوم مجهزتر است و علاوه‌بر تغییراتی در طراحی بدنه، رینگ‌های جدید و امکانات بیشتری در داخل کابین به مشتریان ارائه می‌کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها