کد خبر : 4685

برابوس برای مرسدس آستین بالا زد

برابوس برای مرسدس آستین بالا زد

برابوس در جدیدترین محصول خود، سدان مرسدس AMG E63 S را با ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور و ۷۸۹ اسب بخار قدرت همراه کرده است.

به گزارش خودروتک، مرسدس AMG E63 S یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروهای سدان موجود در بازار است، با این وجود اما به نظر متخصصان برابوس (Brabus) این خودرو قدرت کافی ندارد؛ به همین دلیل این تیونر صاحب نام آلمانی تصمیم گرفته است تا جان تازه‌ای به سوپرسدان مرسدس بنز ببخشد.

مرسدس AMG E63 S برابوس در جایگاهی بسیار بالاتر از مدل استاندارد AMG قرار می‌گیرد. پیشرانه‌ی V8 تویین توربوی E کلاس با ۴ لیتر حجم پس از انجام بهینه‌سازی‌ها حالا می‌تواند ۷۸۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. حداکثر گشتاور این سدان ارتقا یافته در دور موتور ۳۵۰۰ دور بر دقیقه قابل دستیابی است و مرسدس AMG E63 S را قادر می‌سازد تا در ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Mercedes-AMG E63 S Sedan by Brabus

اگر می‌خواهید بدانید که برابوس چگونه قدرت این خودروی چهاردر ۱۰۴ هزار دلاری را افزایش داده است باید به توربوشارژرهای بزرگ برابوس اشاره کنیم که جایگزین توربوهای کوچک‌تر AMG شده‌اند. برای مقایسه بد نیست بدانید که مدل استاندارد مرسدس AMG E63 S با ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور همراه است؛ این ارقام ۱۸۶ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتون متر کمتر از E63 S برابوس هستند.

Mercedes-AMG E63 S Sedan by Brabus

جدای از بحث فنی، این مدل مرسدس E کلاس از نظر ظاهری نیز با سایر E63 ها متفاوت است. برابوس بدنه‌ی این خودرو را با پوششی مات به به رنگ سبز تیره با خطوط نارنجی پوشانده که در کنار رینگ‌های مشکی رنگ، کنتراست زیبایی ایجاد کرده‌اند. رینگ‌های بزرگ E63 S برابوس دارای قطر ۲۱ اینچی هستند. تایر‌های مورد استفاده در این مدل از برند مشهور کنتیننتال مدل SportContact 6 و با ابعاد 265/30 ZR21 در جلو و 305/25 ZR21 در عقب هستند.

Mercedes-AMG E63 S Sedan by Brabus

محصول جدید برابوس به جز رنگ بدنه، در برخی قسمت‌های دیگر نیز با مدل استاندارد AMG متفاوت است. برابوس محصول خود را به اسپویلر جلو از جنس فیبر کربن، سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای سرامیکی مشکی رنگ و دیفیوزر جدید عقب مجهز کرده است. در وسط دیفیوزر عقب این خودرو یک مه شکن به سبک خودروهای F1 قرار داده شده و یک اسپویلر فیبر کربن روی صندوق عقب نصب شده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها