کد خبر : 4651

آخرین اطلاعات از نیسان مورانو 2019

آخرین اطلاعات از نیسان مورانو 2019

عکس‌های لو رفته‌‎ای از اولین رانندگی مورانو (Murano) که مدتی است که شرکت نیسان در حال بروزرسانی ظاهری این خودرو است، در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک، نیسان مورانو (Nissan Murano) مدتی است که در حال بروز شدن است. عکس‌های لو رفته اولین نگاه ما به بروزرسانی ظاهری این خودرو از ماه مارس است.

بزرگترین تغییر مورانو این است که قسمت جلویی آن اصلاح شده و با ظاهر جذاب‌تر در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کند. پنجره مشبک V شکل هنوز آشکار است اما به نظر می‌رسد دارای یک محفظه متفاوت باشد. به نظر می‌رسد طراحی جدید این خودرو از برخی از جزئیات کوچک مدل‌های اخیر نیسان، به خصوص آخرین ماکسیما استفاده کرده است. پنل جلو پایینی آن نیز مشابه شکل فعلی است، اما با این تفاوت که یک قطعه عمودی در مرکز آن وجود دارد.

Nissan Murano,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

تغییرات کوچک‌تری نیز در پشت این خودرو وجود دارد؛ مهندسان نیسان سعی می‌کنند فعلاً چراغ‌های عقب را از دید عموم پنهان کنند اما این عکس‌ها نشان می‌دهد که چراغ‌ها دارای طرح کمی متفاوت هستند.

Nissan Murano,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

ما در این عکس‌ها دیدی به داخل کابین مورانو نداریم اما احتمالاً این شرکت تنها تغییرات کوچکی را انجام می‌دهد. برای مدل سال ۲۰۱۸، نیسان مورانو با یک کنسول مرکزی و نمایشگر ۸ اینچی ارتقا داده شده است. این شرکت همچنین در تمامی مدل‌ها، سیستم‌های استاندارد اضطراری و سیستم‌های پیشرفته هشدار قرار داده است. علاوه بر این، هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک عقب بخشی از سطح تراز SV و کنترل کروز هوشمند بخشی از SL و SV Premium Package است.

Nissan Murano,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

مورانو در حال حاضر با موتور ۳.۵ لیتری V6 با ۲۶۰ اسب بخار (۱۹۳ کیلووات) و ۲۴۰ پوند فوت (۳۲۵ نیوتن متر) گشتاور در دسترس است. شایعات می‌گویند که خودروی ارتقا یافته می‌تواند دارای موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با توانایی تولید ۲۴۸ اسب بخار (۱۸۵ کیلو وات) و ۲۸۰ پوند فوت (۳۸۰ نانومتر) قدرت باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها