کد خبر : 46220

پورشه 718 مدل 2021 آمد

پورشه 718 مدل 2021 آمد

پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ با تغییرات گسترده نسبت به قبل معرفی شد. مدل‌های پایه خودرو Porsche 718 به صورت استاندارد از امکانات متعددی بهره می‌برند.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شرکت پورشه برای خانواده محصول ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را در نظر گرفته است.

اکنون مدل‌های شش سیلندر این خودرو به گیربگس PDK مجهز شده‌اند. مشتریان مدل کیمن GT4، ۷۱۸ اسپایدر و GTS 4.0 اکنون با صرف هزینه بیشتری می‌توانند برای این خودرو گیربکس ۷ سرعت دو کلاچه را سفارش دهند.

گیربگس PDK باعث تعویض سریع دنده‌ها نسبت به مدل‌های دستی می‌شود. البته مشتریان برای سفارش نسخه‌های پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر تخت تنفس طبیعی به همراه این گیربکس باید تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر بمانند.

قیمت پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱

پورشه 718 مدل 2021

پورشه ۷۱۸ کیمن و باکستر در تریم GTS 4.0 در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شدند و اکنون مشتریان می‌توانند مدل کوپه را با قیمت ۸۶ هزار و ۸۰۰ و مدل کانورتیبل را با قیمت ۸۸ هزار و ۹۰۰ دلار سفارش دهند. این دو مدل به صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعت دستی بهره می‌برند، اما مدل‌های کوپه مجهز به گیربکس PDK حدود ۹۰ هزار و ۵۳۰ دلار و مدل کانورتیبل مجهز به گیربکس PDK حدود ۹۲ هزار و ۶۳۰ دلار قیمت خواهند داشت.

پورشه 718 مدل 2021

مدل پرچم‌دار GT4 این خودرو ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ دلار قیمت دارد و برای خرید مدل اسپایدر نیز می‌بایست ۹۷ هزار و ۳۰۰ دلار هزینه کرد. مشتریان اگر برای آنها گیربکس دو کلاچه را سفارش دهند، قیمت آنها به ترتیب به ۱۰۳ هزار و ۴۱۰ دلار و ۱۰۰ هزار و ۵۱۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. به این قیمت‌ها هزینه تحویل به مبلغ ۱۳۵۰ دلار نیز اضافه می‌شود.

پورشه 718 مدل 2021

با توجه به این که پورشه لیست تجهیزات استاندارد این خودرو را ارتقا داده است، مدل‌های ساده‌تر نیز اکنون جذاب‌تر به نظر می‌رسند. شما اگر مدل پایه T، S یا GTS 4.0 را انتخاب کنید نیز تفاوت چندانی نخواهند داشت؛ چراکه تمامی مدل‌ها به صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی بای زنون، اپل کارپلی، برف‌پاک‌کن‌های خودکار، آینه‌ها با تیره شوندگی خودکار، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و تعدادی دیگر از تجهیزات متنوع بهره می‌برند.

پورشه 718 مدل 2021

مشتریان برای سفارش ارزان‌ترین نسخه کیمن خودرو پورشه ۷۱۸ مدل ۲۰۲۱ باید حدود ۵۹ هزار و ۹۰۰ دلار هزینه کنند، این درحالی است که مدل پایه پورشه باکستر حدود ۶۲ هزار دلار قیمت دارد. شرکت پورشه قصد دارد پیش از عوض کردن نسل خانواده ۷۱۸، یک به‌روزرسانی دیگر را در نظر بگیرد و به همین منظور در حال توسعه مدل پرچمدار کیمن ۷۱۸ GT4 RS است. انتظار می‌رود قدرت این مدل از ۴۱۴ اسب بخار به ۵۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند، اما باید در نظر داشت چنین تغییراتی هزینه آن را تا حدود ۱۳۰ هزار دلار افزایش خواهد داد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها