کد خبر : 4593

نسل جدید لنسر در راه است

نسل جدید لنسر در راه است

نسل آینده میتسوبیشی لنسر به تولید می رسد. میتسوبیشی به تازگی خبر توسعه این خودروی دوست داشتنی را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

به گزارش خودروتک، بازار خودرو در حال یک تغییر بزرگ است. در سال های اخیر شاهد افزایش فروش خودروهای کراس اوور و SUV در بازار بودیم. در همین راستا شرکت های بیشتری در این زمینه سرمایه گذاری می کنند. این موضوع به معنای آن است که توسعه و تولید نسل جدید خودروهای سدان و کوپه از سوی کمپانی های مختلف متوقف می شود.

تعدادی از شرکت های ژاپنی دارای خودروهای سدان پرفروشی در بازار هستند که حذف آن ها می تواند شوک بزرگی به علاقه مندان به صنعت خودرو وارد کند. از این محصولات می توان به تویوتا کمری، تویوتا کرولا و میتسوبیشی لنسر اشاره کرد.

نسل آینده میتسوبیشی لنسر

تویوتا در گذشته اعلام کرده بود نسل جدید تویوتا کمری را توسعه می دهد و همچنین نسل جدید تویوتا کرولا سدان معرفی می شود . به تازگی شرکت میتسوبیشی در رابطه با محصولات آینده خود و یکی از افسانه ای ترین خودروهایش، لنسر اطلاعاتی را منتشر کرده است.

یکی از مقامات این شرکت ژاپنی در مصاحبه ای با GoAuto.co.au گفته است: بازار خودروهای کراس اوور و SUV رشد بالایی داشته و هم اکنون این محصولات سهمی برابر با 35 تا 37 درصد در بازار جهانی دارند و در آینده نیز سهم آن ها افزایش پیدا می کند. رشد فروش این خودروها به معنای حذف خودروهای سدان از بازار نیست. به طور میانگین سالانه 40 تا 50 میلیون خودرو از کلاس های دیگر به فروش می رسد.

این شرکت ژاپنی اعلام کرده در حال توسعه نسل آینده میتسوبیشی لنسر و میراژ است. نسل جدید میراژ مانند نسل آینده نیسان جوک و رنو کلیو بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه می کند و نسل آینده میتسوبیشی لنسر نیز دارای پلتفرم CMF-C خواهد بود. توسعه نسل جدید میتسوبیشی لنسر می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به صنعت خودرو باشد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها