کد خبر : 4585

کاکتوس فرانسوی برقی می شود

کاکتوس فرانسوی برقی می شود

اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می شود این خودرو در نسخه ای برقی نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک، در سال گذشته میلادی شاهد معرفی نسخه فیس لیفت خودروی سیتروئن C4 کاکتوس بودیم؛ با این حال انتظار می رود در سال 2020 با نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس ملاقات کنیم. به تازگی اطلاعاتی از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

نسخه کنونی این خودرو بر اساس پلتفرم PF1 توسعه یافته است. انتظار می رود نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس توسط پلتفرم CMP به تولید برسد.

استفاده از پلتفرم CMP در این کراس‌اوور فرانسوی، به شرکت سیتروئن اجازه می دهد آن را در نسخه ای مجهز به موتور برقی نیز روانه بازار کند. شرکت PSA قصد دارد در آینده تمامی خودروهای تولیدی خود را در نسخه تمام الکتریکی و یا هیبریدی معرفی و روانه بازار کند. این استراتژی در مورد خودروهای سیتروئن، DS، پژو و اوپل صادق است.

در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس در اینترنت منتشر شده است؛ با این حال انتظار می رود این خودرو در نسخه هایی مجهز به موتورهای بنزینی Puretech و موتورهای دیزلی BlueHDI نیز به بازار عرضه شود.

شرکت سیتروئن در سال آینده میلادی از دو خودروی مفهومی رونمایی می کند. یکی از این محصولات در نمایشگاه خودروی ژنو و خودروی دیگر نیز در نمایشگاه خودروی شانگهای در معرض دید عموم قرار می گیرد.

سیتروئن در زمینه فناوری های مربوط به اتومبیل های خودران فعالیت گسترده ای دارد و قصد دارد از این تکنولوژی در محصولات آینده خود استفاده کند. به نظر نمی رسد این فناوری در نسل جدید سیتروئن C4 کاکتوس مورد استفاده قرار بگیرد؛ با این حال شاهد حضور آن در خودروهای مفهومی جدید این برند فرانسوی خواهیم بود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها