کد خبر : 45739

هرکول رضوانی با 6 چرخ

هرکول رضوانی با 6 چرخ

رضوانی هرکول ۶×۶ به عنوان یک هیولای شش چرخ آفرودی به زودی رونمایی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید Rezvani آشنا می‌شویم.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، اخیرا نخستین تیزر و جزئیات از محصول رضوانی هرکول ۶×۶ به صورت رسمی منتشر شد.

هیولای شش چرخی که در تابستان پیش رو شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. طبق اعلام رضوانی، این پیکاپ شش چرخ به عنوان قدرتمندترین محصول این شرکت خواهد بود.

بر اساس تصاویر محدودی که منتشر شده متوجه شده‌ایم که دماغه این خودرو مشابه مدل رضوانی تانک بوده و از چراغ‌های باریک و جلوپنجره چراغ‌دار بهره می‌برد. از سایر جزئیات مشخص شده آن می‌توان به کاپوت برآمده، بچه گلگیرها و شش چرخ با لاستیک‌های بزرگ آفرود اشاره کرد.

مشخصات رضوانی هرکول

رضوانی هرکول

هنوز مشخصات کامل این خودرو توسط شرکت رضوانی اعلام نشده است، اما طبق گفته رضوانی این پیکاپ دارای ساختار بدنه روی شاسی بوده و از سیستم تعلیق در سطح کلاس جهانی بهره می‌برد که در ساخت آن شرکت FOX Racing همکاری کرده است. طبق اعلام رضوانی این خودرو یک محصول آفرود جدی محسوب می‌شود.

این شرکت خودروسازی برای آن دسته از افرادی که به دنبال نسخه بهتری از رضوانی هرکول ۶×۶ هستند نیز یک نسخه نظامی را در نظر گرفته است. این نسخه از بدنه زره‌پوش، شیشه‌های ضدگلوله و به همراه ۲۰ تکنولوژی امنیتی پیشرفته بهره می‌برد. پیش‌بینی می‌شود این هیولای شش چرخ همانند رضوانی تانک طبق شاسی جیپ رانگلر به تولید برسد.

هرچند هرکول یک پیکاپ محسوب می‌شود، اما اشتراک‌هایی با جیپ گلادیاتور خواهد داشت و می‌تواند از موتور ۳.۶ لیتری V6 پنتا استار آن با قدرت ۲۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتن‌متر برخوردار شود. علاوه بر این پیشرانه، می‌توان برای هرکول پیشرانه ۶.۴ لیتری V8 همی با قدرت ۵۰۰ اسب بخار و موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت را متصور بود.

فریس رضوانی، مدیرعامل این شرکت خودروسازی اعلام کرد هرکول شش چرخ یک طراحی جدید از یک پیکاپ آفرود قدرتمند خواهد بود که دارای ظاهری عضلانی بوده و رانندگی هیجان‌انگیزی را به دنبال خواهد داشت. از این رو باید انتظار داشت رانندگی با این پیکاپ قدرتمند بسیار لذت بخش خواهد بود و مشتریان برای رانندگی‌های روزانه نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. تاکنون از قیمت این خودرو جزئیاتی اعلام نشده است، اما در حال حاضر شرکت رضوانی سفارش‌های خرید آن را با دریافت ۲۶۶ دلار آغاز کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها