کد خبر : 45617

تسلا مدل Y هفت نفره در راه است

تسلا مدل Y هفت نفره در راه است

چندی پیش تسلا از تصمیم خود برای عرضه خودروی مدل Y با ظرفیت هفت سرنشین خبر داده بود و اکنون ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که این محصول جدید در سه ماهه پایانی امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، در حال حاضر، شرکت تسلا تولید خودروی مدل Y با ظرفیت پنج سرنشین را روی خط تولید دارد و حال قرار است که این شاسی بلند یا به عبارتی کراس اوور جدید با قابلیت‌های بیشتر و طراحی ارتقایافته روانه خیابان‌ها شود.

در زمان رونمایی از این خودرو که در سال 2019 برگزار شد، چیزی از ردیف سوم صندلی‌های این خودروی مشخص نبود. این تسلا قصد دارد تا برای اولین، تولید خودرویی مجهز با گنجایش هفت سرنشین را آغاز و احتمالا در سه ماهه پایانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

ایلان ماسک با انتشار پیامی‌در شبکه اجتماعی توییتر، این خبر را اعلام کرد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که تسلا چگونه می‌خواهد که ردیف سوم صندلی را در داخل کابین این خودرو جای دهد؟ در حالی که فضای زیادی نیز در اختیار ندارد و ممکن است محل قرارگیری پای سرنشین در این قسمت دردسرساز شود.

تسلا مدل Y

در این میان اما برخی‌ها ادعا کرده‌اند که نحوه نشستن سرنشینان ردیف سوم صندلی‌ها پشت به سرنشینان ردیف دوم خواهد بود. با این حال هنوز هیچ چیزی در خصوص طراحی نهایی خودروی مدل Y مشخص نیست و کسی نمی‌داند که در نهایت مهندسان این شرکت چه تدبیری  را اتخاذ خواهند کرد. اما این شرکت از این طراحی برای ساخت خودروی مدل اس خود استفاده و جایی را برای نشستن دو کودک تعبیه کرده است؛ از این رو می‌توان گفت که با این طراحی غریبه نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها