کد خبر : 44381

ب ام و M760Li با تیونینگ اتوداینامیکس معرفی شد

 ب ام و M760Li با تیونینگ اتوداینامیکس معرفی شد

شرکت تیونینگ خودرو لهستانی Auto-Dynamics از کیت بدنه سفارشی برای بی‌ام‌و M760Li xDrive رونمایی کرده است که شامل رنگ مشکی مات و رینگ‌های طلایی ۲۲ اینچی با سیستم تعلیق بادی بهبودیافته می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، خودرویی به رنگ سیاه مات با رینگ‌های طلایی براق و کیت بدنه برای افراد خاصی به‌صورت سفارشی در اوایل دهه ۲۰۰۰ تولید می‌شد.

اما به‌نظر نمی‌رسد که چنین تغییراتی برای بی‌ام‌و M760Li xDrive مدرن، بهترین روش تیونینگ خودرو باشد.

هرچند که سلیقه‌ها متفاوت است و به هر حال برخی افراد چنین طرح‌هایی را ترجیح می‌دهند.  

BMW M760Li / بی ام و سری 7

 

خودرو سدان آلمانی که در تصاویر مشاهده می‌کنید و نسخه‌ی محدود بی‌ام‌و M4 GTS را به ما یادآوری می‌کند، محصول شرکت لهستانی اتوداینامیکس (Auto-Dynamics) است. این خودرو به رنگ مشکلی مات Magnus Pro رنگ‌آمیزی شده و از رینگ‌های ۲۲ اینچی با پهنای ۹ اینچ در جلو و رینگ‌های ۲۲ اینچی با پهنای ۱۰/۵ اینچ ساخت شرکت فوسن در عقب بهره می‌برد. از تایرهای ۲۵۵/۳۰ و ۲۹۵/۲۵ میشلن Pilot Sport 4S به ترتیب در جلو و عقب این خودرو بی‌ام‌و استفاده می‌شود. 

اگر با دقت به سپر جلو نگاه کنید، متوجه لبه‌ی جدید آن خواهید شد. این بخشی از کیت بدنه یادشده در بالا است که شامل رکاب‌های جدید، دیفیوزر عقب با طراحی سه باله‌ای و دو اسپویلر، یکی روی سقف و دیگری روی صندوق عقب می‌شود. آخرین نکته‌ی جالب در تیونینگ خودرو بی‌ام‌و، سیستم تعلیق بادی اصلاح‌شده است که به بالاترین نسخه‌ی بی‌ام‌و سری ۷ امکان می‌دهد تا در هنگام حرکت فاصله‌ی کمتری با سطح جاده داشته باشد.

BMW M760Li / بی ام و سری 7

سدان پرچم‌دار بی‌ام‌و هنوز هم از پیشرانه ۶/۶ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر توئین‌پاور با ۵۷۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در محدوده بین ۱،۵۵۰ تا ۵،۰۰۰ دوربردقیقه بهره می‌برد. پیشرانه و سیستم تمام چرخ محرک xDrive هنوز هم بدون تغییر باقی مانده‌اند و نمی‌توان درباره‌ی تأثیر این تغییرات بر عملکرد خودرو اظهارنظر کرد؛ اما بد نیست بدانید که مدل استاندارد بی‌ام‌و M760Li xDrive قادر است تنها در ۳/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز به ۳۰۵ کیلومتربرساعت می‌رسد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها