کد خبر : 44115

نیسان GT-R50 با قیمت ۱/۱ میلیون دلار تولید شد

 نیسان GT-R50 با قیمت ۱/۱ میلیون دلار تولید شد

خودرو اسپرت مشهور نیسان GT-R50 با طراحی ایتال دیزاین، پس ‌از گذشت دو سال از معرفی‌اش، اکنون به ‌مرحله‌ی تولید رسیده است.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، مدل مفهومی نیسان GT-R50 اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ در فستیوال سرعت گودوود رونمایی شد.

این خودرو اسپرت حاصل همکاری نیسان با استودیو طراحی ایتال دیزایل است و طبق اعلام قبلی، قرار است تنها ۵۰ دستگاه از آن به‌صورت دست‌ساز و با برچسب قیمتی میلیون‌دلاری ساخته شود.

نیسان GT-R50 براساس جدید‌ترین مدل نیسمو نیسان GTR تولید شده و از همان پیشرانه‌ی ۳/۸ لیتری V6 تویین‌توربو با تیونینگ ویژه بهره می‌برد. قابلیت‌های حرکتی این خودرو نیسان در پیست تازیو نوولاری ایتالیا کاملا آزمایش شده و اکنون آماده‌ی تولید است. با گذر ‌از محدودیت‌های موجود براثر همه‌گیری ویروس کرونا، نسخه‌های اولیه از اواخر امسال عرضه خواهند شد.

نیسان GT-R50

نسخه‌های ابتدایی این خودرو تولیدمحدود قرار بود در نمایشگاه ژنو رونمایی شود؛ ولی به‌علت بحران کوئید-۱۹ تولیدش متوقف شد. شرکت ایتال دیزاین از اوایل مه امسال خط‌تولید GT-R50 را کاملا بازگشایی و اعلام کرده است نمونه‌های اولیه را از اواخر امسال تا اوایل ۲۰۲۱ طبق برنامه‌ی قبلی به‌دست مشتریان می‌رساند. طبق اعلام نیسان، تعداد درخور‌توجهی از این محصول موجود و به‌زودی قرار است وارد بازار شود.

نیسان GT-R50

 
هر دستگاه نیسان GT-R50 تقریبا ۱/۱ میلیون دلار قیمت خواهد داشت و مشتریان قادر خواهند بود خودرو خود را با تریم‌های مختلف الهام‌گرفته از نیسان GTR سفارش دهند. این محصول با قابلیت خصوصی‌سازی برای ذائقه‌های مختلف عرضه می‌شود. شرکت ایتال دیزاین سابقه‌ی درخشانی در ارائه‌ی خودرو‌های پرفورمنس سفارشی و کمیاب دارد و همکاری آنان با نیسان به تولید خودرویی شاهکار منجر شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها