کد خبر : 44067

نسل جدید ب ام و سری 6 لو رفت

نسل جدید ب ام و سری 6 لو رفت

عکس‌های جاسوسی از جدیدترین مدل سری ۶ بی‌ام‌و منتشر شد.

به گزارش خودروتک به نقل از آنا ، عکاسان موفق شدند تصاویری از مدل جدید خودروهای سری ۶ بی ام و را ثبت و منتشر کنند.

در حالیکه توجه اکثر مردم به مدل جدید بی ام و سری ۵ و زمان رونمایی از این خودرو در تاریخ ۷ خردادماه معطوف شده است نخستین تصاویر جاسوسی از خودرو BMW ۶ Series GT تا حد زیادی علاقه مندان به خودروهای بی ام و را غافلگیر کرد.

مدل سری ۶ بی‌ام‌و,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

عکس های منتشر شده از اتومبیل جدید سری ۶ بی ام و نکات جالبی را آشکار ساخته و ظاهر کلی این اتومبیل را به خوبی نشان داده است. به طورمثال چراغ های جلویی در این خودرو نسبت به مدل های دیگر سری ۶ اندکی تعییر کرده و با ظاهری جدید تر توجه مشتریان را بخود جلب می کند.

تا قبل از انتشار این تصاویر رندهایی از کانسپت خودرو BMW ۶ Series GT منتشر شده بود ولی هیچ کدام از آنها درک روشنی از ظاهر این اتومبیل را به علاقه مندان ارائه نمی دادند. اکنون بنظر میرسد طراحی چراغ ها جلویی و عقبی خودرو و همچنین جلو پنجره بطور کامل به اتمام رسیده و این قسمت ها دیگر تغییر نخواهد کرد.

مدل سری ۶ بی‌ام‌و,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

کارشناسان خودرو معتقد هستند بی ام و با تغییر ظاهر چراغ های جلویی و عقبی بی ام وی سری ۶ جدید طراحی آنرا جذاب تر کرده و این خودرو را تا حدودی شبیه به اتومبیل های خانواده M این شرکت ساخته است. از آنجا که دریچه های جلویی و اگزور بزرگتر شده است انتظار میرود حجم موتور در این خودرو افزایش یافته باشد.

این ماشین مجهز به موتور توربوشارژ ۳, ۰ لیتری با قدرتی برابر با ۳۸۲ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر است. این اعداد برتری فنی مدل جدید سری ۶ نسبت به نسل گذشته این خودرو با پیشرانه ۲.۰ لیتری و قدرت ۲۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را به وضوح نشان می دهد. البته امکان دارد تا زمان عرضه رسمی این خودرو تغییرهایی در مشخصات فنی آن ایجاد شود.

مدیران بی ام و برای فروش این خودرو در ایالت متحده آمریکا برنامه ویژه ای را در نظر گرفته اند و امیدوارند باتوجه به ظاهر و مشخصات فنی آن بتواند مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند. هنوز تاریخ دقیق معرفی و قیمت تقریبی عضو جدید سری ۶ بی ام و اعلام نشده است. با وجود اینکه بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی به سمت تولید خودرو های الکتریکی میروند BMW هنوز سیاست تولید گسترده خودروهای بنزینی خود را کنار نگذاشته و مشتریان بسیاری نیز برای این دسته از وسایل نقلیه خود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها