کد خبر : 43609

مشخصات نسل جدید پژو 308

مشخصات نسل جدید پژو 308

پژو 308 سال 2022 با قدرت قابل توجه 300 اسب بخار توسط شرکت پژو به بازار جهانی عرضه می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از جماران ، بر اساس اطلاعات به دست آمده، نسل جدید اتومبیل‌های شرکت پژو قرار است با ورود مدل ۳۰۸ در سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

همچنین گفته می‌شود خط تولید این خودرو شامل نمونه‌ای هاچ‌بک تحت عملکرد PSE نیز خواهد بود.

پژو قصد دارد تا قدرتی قابل توجه را به خریداران مدل جدید ۳۰۸ ارائه دهد.

توضیحات تکمیلی از مشخصات جدیدترین مدل پژو ۳۰۸

زمانی که مدل جدید پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد،‌ این خودرو توانست آغازی برای تغییرات طراحی شرکت پژو باشد. این برند پس از مدت کوتاهی مدل موفق و جسورانه ۳۰۰۸ را به همراه اتومبیل‌های ۵۰۰۸، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ به بازار جهانی عرضه کرد. حالا به نظر می‌آید که جدیدترین مدل ۳۰۸ قرار است روندی مشابه را برای شرکت پژو پیش بگیرد. شواهد حاکی از آن است که پژو قصد دارد اتومبیل موفق خود را اواسط سال ۲۰۲۱ به مخاطبین معرفی، و سپس در سال ۲۰۲۲ آن را عرضه کند. بر اساس اطلاعات به دست آمده این خودرو بر روی پلتفرم بروزرسانی شده EMP2 سوار شده است.

عرضه جدیدترین مدل پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۲۲

برنامه‌ریزی گروه PSA تا به امروز برای پلتفرم EMP2 به نحوی بوده که شامل مدل‌های پلاگین هیبریدی می‌شوند. همچنین این مجموعه برای نمونه‌های کوچک‌تر مانند CMP مدل‌های الکتریکی را در کنار اتومبیل‌های بنزینی ارائه می‌کند. پژو ۳۰۸ قرار است مدل هیبریدی با موتور بنزینی ۱.۶ لیتری عرضه کند که همراهی موتور الکتریکی برای هدایت چرخ‌های جلویی را به خود می‌بیند. همچنین در ادامه شرکت پژو نمونه‌ای پلاگین هیبریدی را در نظر گرفته تا بیشتر توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

عرضه جدیدترین مدل پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۲۲

گفتنی است؛ مدل پژو ۳۰۸ موتور الکتریکی اضافه شده‌ای را نیز برای محور عقبی خود حمل می‌کند. چنین ترکیبی بر روی نمونه پلاگین هیبریدی ۳۰۰۸ نیز دیده می‌شود. شرکت پژو در واقع قصد دارد با اعمال این مشخصات بر روی اتومبیل خود، قدرت مدل جدید ۳۰۸ را به ۳۰۰ اسب‌بخار برساند و در آینده یک هات‌هاچ، یا همان هاچ‌بک با قابلیت‌های فوق‌العاده را به بازار جهانی عرضه کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها