کد خبر : 43359

نسل جدید کیا موهاوی قیمت گذاری شد

نسل جدید کیا موهاوی قیمت گذاری شد

در وب سایت کره ای کیا موتورز این محصول با رنگ مشکی و رینگ های آلومینیومی 20 اینچی به نمایش گذاشته شده است. در فضای داخل کابین نیز بروزرسانی های جدی برای فرمان، پنل داخلی درب ها و کنسول اصلی مشاهده می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - مدتی قبل طی یک معرفی کامل به مدل جدید موهاوی پرداختیم که « اینجا» در دسترس قرار دارد. موهاوی یک دهه قبل جز مطرح ترین محصولات کیا موتورز بود که بواسطه حضور در کشورمان برای مخاطبان ایرانی نیز کاملا شناخته شده است.

نسل اول موهاوی یعنی همان نمونه موجود در ایران؛ با سه مدل موتور متفاوت عرضه شد: 3.8 لیتری و 3 لیتری 6 سیلندر و نمونه 4.6 لیتری 8 سیلندر که این مدل در ایران طرفداران زیادی دارد. تپنده 8 سیلندر 340 اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با 435 نیوتن متر است. وقتی موهاوی برای اولین بار وارد خیابان های کشورمان شد در رده قیمتی خود برای یک شاسی بلند  8 سیلندر  انتخابی رویایی در برابر بزرگانی مانند تویوتا،  لکسس  و پورشه محسوب می شد.

خروج این محصول از برنامه های تولیدی خودروساز کره ای خبری ناخوشایند برای طرفداران موهاوی بود اما در سال 2019 و نمایشگاه خودروی سئول مدل مفهومی نزدیک به خط تولید این خودرو رونمایی شد و پس از آن هر چند وقت یکبار اخباری تکمیلی در رابطه با ویژگی های این خودرو منتشر شد. برای نمونه تصاویری که جزئیات کامل کابین را نشان می دهند و « اینجا » توسط گروه خودروی عصر ایران منتشر شد.

اما روزهای گذشته جدیدترین خبر مربوط به موهاوی 2020 توسط رسانه ها منتشر شده و نامگذاری رسمی این خودرو برای بازار کره جنوبی انجام شده است. در بازار مذکور موهاوی گراویتی با مدل 2020 تحویل مشتریان می شود.

در وب سایت کره ای کیا موتورز این محصول با رنگ مشکی و رینگ های آلومینیومی 20 اینچی به نمایش گذاشته شده است. در فضای داخل کابین نیز بروزرسانی های جدی برای فرمان، پنل داخلی درب ها و کنسول اصلی مشاهده می شود. برای پوشش صندلی ها و سایر بخش ها بطور گسترده از پارچه آلکانتارا استفاده شده است. نورپردازی هوشمند و یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی نیز از دیگر ویژگی های شاخص آن است.

 
تصاویر جدید از موهاوی گراویتی

تصاویر جدید از موهاوی گراویتی

 

موهاوی گراویتی در مدل های 5، 6 و 7 صندلی برای بازار کره قابل سفارش است. نمونه 6 صندلی آن 56520000 وون قیمت خورده که حدود 46335 دلار می شود. نمونه 5 صندلی نیز 55470000 وون قیمت خواهد داشت که برابر با 45475 دلار می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا کیا موتورز موهاوی یا همان بورگو(نام موهاوی در بازار آمریکا) را به بازار آمریکا باز می گرداند یا آنکه پرونده این شاسی بلند درشت اندام برای همیشه در صحرای موهاوی بسته شده است!

تصاویر مربوط به رونمایی مدل مفهومی در سئول-2019:
 
تصاویر مربوط به رونمایی در سئول-2019

تصاویر مربوط به رونمایی در سئول-2019

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها