کد خبر : 4312

پژو 508L فقط برای چینی ها

پژو 508L فقط برای چینی ها

شرکت پژو ار نسخه L نسل جدید خودروی 508 در نمایشگاه خودروی گوانجو پرده برداشت. این خودرو تنها در کشور چین به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروتک، بازار چین از اهمیت بالایی برای شرکت‌های خودروسازی برخوردار است. در همین راستا شاهد معرفی نمونه‌های مخصوصی از محصولات این کمپانی‌ها برای بازار چین هستیم. چند ساعت پیش شاهد معرفی خودروی آئودی A6L با فاصله دو محور چرخ‌های بیشتر در مقایسه با نمونه استاندارد در نمایشگاه خودروی گوانجو بودیم و حال پژو از خودروی مشابهی برای کشور چین رونمایی کرده است.

شرکت فرانسوی پژو در گذشته نه چندان دور از نسل جدید خودروی 508 رونمایی کرده بود و حال این برند خودروی 508L را در نمایشگاه خودروی گوانجو در معرض دید عموم قرار داده است. این خودرو به علت افزایش طول، حس اسپرت کمتری را به ببینده القا می‌کند. این خودرو در مقایسه با نمونه اروپایی خود دارای 55 میلی‌متر فاصله دو محور چرخ‌های بیشتر است و فاصله دو محور چرخ‌های آن به 2848 میلی‌متر می‌رسد.

علاوه بر افزایش فاصله دو محور چرخ‌ها، پژو 508L دارای 100 میلی‌متر طول بیشتری در مقایسه با نمونه استاندارد خود نیز است. خودروی پژو 508L طولی برابر با 4856 میلی‌متر دارد. یکی دیگر از تفاوت‌های این خودرو در مقایسه با نمونه اروپایی آن، وجود صندق عقب استاندارد است. در کشور چین صندوق عقب خودرو از اهمیت بالایی برای خریدار برخوردار است، در همین راستا پژو آن را به‌جای یک خودروی 5 درب، به صورت یک محصول 4 درب طراحی کرده است.

پژو 508L در کشور چین بهتولید می‌رسد. پژو اعلام نموده در این خودرو تغییراتی را مخصوص مشتریان چینی اعمال کرده است. برای مثال این خودرو از فریم جدیدی برای درب‌های خود بهره می‌برد که فاصله سر سرنشینان تا سقف خودرو را افزایش می‌دهد. در کابین خودروی 508L شاهد طراحی مشابه با نمونه اروپایی آن هستیم. در کابین این خودرو از یک نمایشگر 12.3 اینچی برای کیلومترشمار و یک صفحه نمایش 10 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات استفاده شده است.

پژو اعلام کرده از سه ماهه اولیه 2019 خودروی 508L را در کشور چین برای فروش عرضه می‌کند. در حال حاضراین شرکت فرانسوی خودروهای سدان پژو 301، پژو 308 و پژو 408 را در کشور چین به فروش می‌رساند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها