کد خبر : 42671

شورولت کوروت بعدی 1000 اسب بخاری است

شورولت کوروت بعدی 1000 اسب بخاری است

شورلت یک خودرو ۱۰۰۰ اسب بخاری به نام شورلت کوروت زورا – Chevrolet Corvetta Zora می‌سازد.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، شورلت در حال توسعه‌ی یک نسخه‌ی بسیار جذاب از اتومبیل کوروت C8 است و بر اساس اسناد منتشر شده، نام این اتومبیل را برگرفته از مهندس ارشد اتومبیل‌های کوروت، زورا آرکوس دانتوف، به نام شورلت کوروت زورا خواهد گذاشت. انتظار می‌رود این خودرو به یک موتور هیبرید بنزین-الکتریک متکی باشد و از پیشرانه‌ی ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر Twin-Turbo با یک یا چند موتور الکتریکی قدرت بگیرد.

این موتورهای الکتریکی به هر چهار چرخ شورلت کوروت زورا نیرو خواهند بخشید. گفته می‌شود نسخه‌ی زورا برای سال ۲۰۲۵ آماده‌ی ورود به بازار می‌شود. با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد، کروناویروس می‌تواند باعث به تعویق افتادن رونمایی از این اتومبیل باشد. خوشبختانه شورلت گفته است که قصد ندارد این پروژه را لغو کند و در هر صورت از آن رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود این خودرو موتور ۸ سیلندر ۸۵۰ اسب بخاری را از مدل کوروت ZR1 به ارث خواهد بود. یکی دیگر از اطلاعات جذاب حوالی کمپانی شورلت، در دست توسعه بودن نسخه‌ی تنفس طبیعی ۶۵۰ اسب بخاری ZR1 سوپر شارژ شده‌ی ۸ سیلندر Twin-Cam است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. همچنین اسناد فاش شده نشان می دهند که نسخه‌ی هیبرید گرن اسپورت C8 کروت نیز یک سال بعد از معرفی مدل جدید ZR1، رونمایی خواهد شد.

نکته‌ی مهمی که در این گزارش وجود دارد، این است که هیچ یک از برنامه‌های شورلت به خاطر کروناویروس لغو نخواهد شد، بلکه آن‌ها ممکن است با تأخیر اتومبیل‌های جدید خودشان را روانه‌ی بازار کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها