کد خبر : 42617

شکار مرسدس بنز C53 AMG با پوشش سنگین استتاری

شکار مرسدس بنز C53 AMG با پوشش سنگین استتاری

حالا که تصاویر جدیدی از نمونه اولیه اتومبیل مذکور منتشر شده، به نظر می‌آید گه تغییراتی بر روی این مدل صورت گرفته که شرکت سازنده قصد دارد آن‌ها را از کاربران مخفی نگه دارد. با توجه به افراط مرسدس بنز در پنهان‌سازی گریل اتومبیل کاربران معتقدند این شرکت نمونه‌ای جدید را بر روی خودروی خود اعمال کرده که انتظار می‌رود یک گریل Panamericana باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته عکاسان توانستند عکس های جاسوسی را از مدل C Class خودرو های مرسدس بنز دریافت کنند و آنها را با مخاطبین به اشتراک گذاشتند.

تصاویر نشانگر یک اتومبیل چهار در معمولی و متداول نبودند، شرکت مرسدس بنز توانسته بود تا اتومبیل خود را زیر حجم زیادی از پوشش و استتار مخفی کند تا کسی نتواند از جزئیات تغییر آن مطلع شود.

خودروی ذکر شده از پوشش زیاد در قسمت جلو برخوردار بود و ظاهر چندان خشنی به خود نداشت، در نتیجه مخاطبین معتقدند اتومبیل دیده شده یک نمونه از سری خودرو های AMG باشد. در واقع لازم باید ذکر کرد که خودروی دیده شده به احتمال زیاد AMG C53 است.

جزئیات منتشر شده و مشخصات اتومبیل AMG C53

حالا که تصاویر جدیدی از نمونه اولیه اتومبیل مذکور منتشر شده، به نظر می آید گه تغییراتی بر روی این مدل صورت گرفته که شرکت سازنده قصد دارد آن ها را از کاربران مخفی نگه دارد. با توجه به افراط مرسدس بنز در پنهان سازی گریل اتومبیل کاربران معتقدند این شرکت نمونه ای جدید را بر روی خودروی خود اعمال کرده که انتظار می رود یک گریل Panamericana باشد. این نمونه اولیه از اتومبیل AMG C53 همچنین از ظاهر بدنه جدیدتری برخوردار است که شامل همراهی اگزوز های چهارگوش می شود.

گفتنی است که چنینی اگزوز هایی معمولا در تجهیزات مورد استفاده AMG C Class قابل مشاهده هسند. در حالیکه قطعات مذکور کمی بد به نظر می آیند، تحلیلگران معتقدند با توجه به محل قرارگیری چراغ ها و فاصلخ چرخ ها این نمونه فاصله زیادی با یک خودروی آماده تولید دارد، در نتیجه طرفداران C Class نیازی نیست تا به نگرانی های خود دامن بزنند.

جدیدترین خودروی شرکت مرسدس بنز,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

همچنین برخی تحلیلگران معتقدند این اتومبیل بیشتر به یک مدل C63 شباهت دارد. علت این عقیده در وسعت چرخ ها و دریچه های هوای جلوی خودرو است. با این حال اشخاصی که در تصویربرداری و محل وقوع آزمایش ها حضور داشتند مدعی شدند صدای خودرو کاملا به یک اتومبیل با موتور چهار سیلندر شباهت داشته است.

چنین موتوری می تواند یک توربوشارژ ۲.۰ لیتری باشد که در AMG A45 S مورد استفاده قرار گرفت و قدرتی مطابق با ۴۱۶ اسب بخار را در اختیار خریداران خود قرار داد. متأسفانه هیچ منبع معتبری اطلاعاتی درباره ساخت خودرو های کلاس C با کاربران در میان نگذاشته در نتیجه افراد برای کسب اطلاعات نیاز دارند تا مدتی صبر پیشه کنند. بر اساس شواهد انتظار می رود چنین مدلی اواخر ۲۰۲۰ و یا اوایل ۲۰۲۱ به بازار جهانی قدم بگذارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها