کد خبر : 42550

نسل جدید جگوار XF شکار شد

نسل جدید جگوار XF شکار شد

اخیرا تصویرهای جاسوسی از مدل جدید ماشین های XF با روکش های استتاری سنگین در جاده های انگستان گرفته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، عکس های جدید جاسوسی منتشر شده از خودرو Jaguar XF نمایانگر ظاهری جدید از این ماشین هستند. خودروی جدید شرکت انگلیسی اخیرا در جاده های این کشور توسط تصویربرداران دیده شده است.

بر اساس اطلاعات حاصل شده این خودرو قرار است تا در اواخر امسال به بازار جهانی خودرو معرفی شود.

این ماشین با برخورداری از فن آوری و قابلیت های متفاوت قرار است رقیبی برای اتومبیل های Mercedes E Class و BMW 5 Series باشد.

 

اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

اطلاعات تکمیلی در مورد خودروی Jaguar XF

 

روکش سنگینی که برای استتار خودروی Jaguar XF استفاده شده تشخیص طراحی جدید در دماغه و پشت خودرو را سخت می سازد. با این حال درصورتی که مدل جدید شرکت جگوار از زبان طراحی بازسازی شده XE بهره مند باشد، انتظار میرود که ماشین از ارتقای محدود و نامحسوس برخوردار شود که شامل کشش در طول چراغ ها، گرافیک جدید و بازسازی شده برای لامپ های ال ای دی و دریچه هوای تازه برای رادیاتور خواهد بود. همینطور ممکن است که شرکت سازنده تغییراتی را بر روی طراحی سپر های خودرو تازه خود نیز اعمال کند.

 

این باور وجود دارد که طراحی داخلی Jaguar XF از بروزرسانی های بیشتری برخوردار باشد. باتوجه به محصولات اخیر شرکت جگوار، این امر واضح است که شرکت سازنده بر روی فن آوری داخل کابین زمان زیادی را صرف می کند. انتظار میرود که سیستم صفحه نمایش اتومبیل FX از سرویس جدید Touch Pro Duo شرکت جگوار برخوردار باشد. این سیستم با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی، جایگزینی برای نمونه ۸ اینچی نسل پیشین خواهد بود. متأسفانه اطلاعات کاملی از قدرت فنی XF دردسترس قرار ندارد، ولی انتظار میرود که این اتومبیل از موتور مشابه با دیگر عضو های خط تولید خود بهره مند شود.

 

اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

این موترو یک نمونه شش سیلندر با قدرت ۲۹۶ اسب بخار از مدل V6 خواهد بود. همینطور تحلیلگران دنیای خودرو بر این باورند که ماشین شرکت جگوار در چند نمونه مختلف دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت که با بسته های S، SE و HSE پیشنهاد خواهند شد. گفتنی است که همواره تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی خودرو در پایان سال جاری مشخص نشده و امکان دارد به علت شیوع ویروس کرونا (corona) این زمانبندی نیز به تعویق بیفتد.

 

 

اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها