کد خبر : 4254

آئودی RS7 مدل 2020 در راه است

آئودی RS7 مدل 2020 در راه است

ماهی بزرگ شکار شد. جاسوسان صنعتی توانستند تصاویر نابی از تست‌های میدانی جدیدترین نسخه آئودی آر.اس.7 ثبت کنند این خودرو نسخه اسپرت‌تر همان A7 است که ارباب حلقه‌ها آن را سال 2010 تنها به منظور رقابت با مرسدس‌بنز CLS تولید کرد؛ دو آلمانی بی‌رقیب در کلاس فست‌بک‌. حالا ویرایش جدید در ادامه خانواده اسپرت‌های آئودی که اغلب با پیش‌وند S و RS شناسایی می‌شوند وارد بازی شده‌ است.

به گزارش خودروتک، شایعاتی به گوش می‌رسد که این خودرو به لطف حضور یک پیشرانه هیبرید خواهد توانست 700 اسب‌بخار قدرت را فراهم کند.

این برای اولین‌بار نیست که مدل استتاری آئودی RS7‌ شکار می‌شود. پیش‌تر (14 آبان) هم این خودرو دیده شده بود. اما نکته اینجاست که تصاویر جدید واضح‌تر و البته با جزئیات بیشتر از قبل است. حالا می‌توان تشخیص داد که روی این خودرو از نسل جدید چراغ‌های LED‌ استفاده خواهد شد. هم‌چنین حضور تایرهای 20 و 21 اینچی به‌خوبی دیده می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که زیر کاپوت آر.اس.7 جدید یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر Vشکل تعبیه شده است. این همان قوای محرکه‌ای است که درون سینه بنتلی کانتیننتال جی‌تی نیز قرار دارد. حرف و حدیث‌هایی مبنی بر خروجی 700 اسب‌بخاری این خودرو به گوش می‌رسد که البته نباید دور از واقعیت باشد. چراکه نسخه استاندارد فعلی این خودرو 560 اسب‌بخار و نمونه اسپرت آن 605 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. آئودی RS7 فعلی می‌تواند صفر تا صد را در 3.6 ثانیه بپیماید.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها