کد خبر : 4252

انتشار اطلاعات بیشتر از نسل هشتم شورولت کوروت

انتشار اطلاعات بیشتر از نسل هشتم شورولت کوروت

رندرهای جدید مدل 2020 شِوی Vette، ناگفته‌های بیشتری از این سوپراسپرت آمریکایی را در اختیار علاقه‌مندانش قرار می‌دهد.

به گزارش خودروتک، این برای اولین‌بار است که برجستگی‌های زیبای روی سقف، کاپوت و انتهای خودرو را مشاهده می‌کنیم.

کوروت C8 همان‌طور که از ماه‌ها پیش گفته می‌شد، یک ابرخودروی موتور وسط است. تصاویر پیش‌فرض کامپیوتری این خودرو بحث‌برانگیزترین رندرهای سال جاری میلادی بوده‌اند. تغییر استراتژی شورولت و البته جنرال‌موتورز در رابطه با فرمت قرارگیری پیشرانه از جلو به میانه، انقلابی‌ترین تفاوت کوروت جدید با نمونه‌های قبلی خود است.

تا پیش از این رندرهای متعددی از هشتمین نسل وته منتشر شده بود. اما آنچه مهندسان و گرافیست‌های «کاراسکوپ» به تازگی منتشر کرده‌اند بر اساس داده‌ها و شنیده‌های موثق است. در تصاویر جدید شاهد ارائه جزئیات بیشتری از چراغ‌ها، LEDها،‌ زوایای جانبی، هواکش‌ها و البته آیرودینامیک همیشگی این خودرو هستیم.

این برای اولین‌بار است که برجستگی‌های زیبای روی سقف، کاپوت و انتهای خودرو را مشاهده می‌کنیم. سیستم روشنایی به‌خصوص چراغ‌‌های عقبی با ادای احترام به کوروت C7 اما با ریزه‌کاری‌هایی آینده‌نگرانه آمده است. رنگ‌‌های جدیدی که برای این شورولت در نظر گرفته شده حس و حال جوان‌پسندی هشتمین عضو خانواده کوروت‌ها را بار دیگر به رخ رقبای اروپایی کشیده است.

شنیده‌ها حاکی از استفاده شورولت از یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر Vشکل است که به صورت استاندارد 500 اسب‌بخار و در صورت استفاده از توربوهای دوگانه تا 600 اسب‌بخار قدرت فراهم می‌کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها