کد خبر : 42374

زمان فروش نسل جدید مرسدس بنز C کلاس اعلام شد

زمان فروش نسل جدید مرسدس بنز C کلاس اعلام شد

به نظر می‌رسد به زمان رونمایی از نسل پنجم مرسدس سی کلاس نزدیک شده ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، مرسدس سی کلاس فعلی در سال ۲۰۱۴ به جهانیان معرفی شد و در سال ۲۰۱۸ دست خوش یک فیس لیفت جزیی شد.

در این سگمنت که به عنوان رقیبی برای سدان‌های سطح بالا محسوب می‌شود، C-Class یکی از سه گانه‌های قدیمی این برند آلمانی به حساب می‌آید که به احتمال فراوان در ماه‌های آینده شاهد معرفی نسل پنجم این شوالیه‌ی جنگجو باشیم.

نسل آینده این سگمنت از زبان طراحی جدید مرسدس بنز پیروی می‌کند و با الهام از نسل جدید E-Class ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود چراغ‌های جلو و عقب از امضای جدید این شرکت پیروی کرده و افقی‌تر طراحی شوند. همچنین برای پویایی بیشتر نسبت به نسل فعلی دارای عرض بیشتر و ارتفاع کمتر خواهد بود.

کابین این نسل به طور کامل بازطراحی شده و برای ارتباط بیشتر راننده از یک صفحه نمایش بزرگ لمسی بهره می‌برد. تغییرات در زیر کاپوت چشم‌گیر‌تر هستند و وقت خداحافظی با موتورهای V-8 و V-6 در نسخه‌های AMG فرا رسیده است. همچنین سیستم رانندگی نیمه خودکار سطح سه برای این خودرو پیش‌بینی شده است. تمام سی کلاس‌های آینده از موتور های چهار سیلندر بهره می برند و پیش‌بینی می‌شود تمام موتورهای بنزینی به شکلی خفیف هیبریدی شوند و فقط نسخه 300e به موتور پلاگین هیبرید مجهز شود. موج هیبریدی شدن به نسخه های دیزل هم رسیده و نسخه 300d نیز از تجربه آن بی‌نصیب نخواهد ماند. مرسدس C-Class نسل پنجم در پاییز امسال رونمایی می‌شود و از اوایل سال ۲۰۲۱ برای عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها